من خیلی وقت پیشا کتاب کلیله دمنه رو خوندم داستان های دیگه ای که توی کتاب بود خیلی قشنگ بودن پس پیشنهادش میکنمم بازنویسی داوود لطف الله #لیون
+ مرسی لیوننن :>>
هدایت شده از همونبغلیکهتوتنهاییتنیازشداری*
☆-اگه یک کتاب بودی:
☆-اگه یک نوشیدنی بودی:
☆-اگه یک کشور بودی:
☆-اگه یک ایموجی بودی:
☆-اگه یک جمله بودی:
☆-اگه یک اسم بودی:
☆-اگه یک گل بودی:
☆-اگه یک جرم اسمانی بودی:
☆-اگه یک روز بودی:
☆-اگه یک قدرت بودی:
دوست داشتید فوروارد کنید و انجام بدید☆:)
☆-اگه یک کتاب بودی: آنشرلی
☆-اگه یک نوشیدنی بودی: قهوه
☆-اگه یک کشور بودی: فرانسه
☆-اگه یک ایموجی بودی: 🌱(واقعا نمیدونم)
☆-اگه یک جمله بودی: کتاب،قهوه،موسیقی،ساز،طبیعت؛ اینها تمام چیزهایی هستن که به من ارامش میدن و زندگیمو میسازن :)
☆-اگه یک اسم بودی: اسم؟ همین گلوریا
☆-اگه یک گل بودی: شاید رز
☆-اگه یک جرم اسمانی بودی: جِرم اسمانی؟ قطعا ستاره
☆-اگه یک روز بودی: روز طبیعت
☆-اگه یک قدرت بودی: قدرت ایجاد گل و(کلا طبیعت) در هر مکانی.. شایدم میتونستم ازش به عنوان دفاع از خودم استفاده کنم.. واو
دوست داشتید فوروارد کنید و انجام بدید☆:)
هدایت شده از نیمو :>
☆-اگه یک کتاب بودی: سم هستم بفرمایید
☆-اگه یک نوشیدنی بودی: نوشابه
☆-اگه یک کشور بودی: ایتالیا
☆-اگه یک ایموجی بودی: 😂
☆-اگه یک جمله بودی: من از همهچی بدم میاد ولی عاشق همهچیزم
☆-اگه یک اسم بودی: نیمو
☆-اگه یک گل بودی: ژیپسوفیلیا
☆-اگه یک جرم اسمانی بودی: خب نمیدونم
☆-اگه یک روز بودی: روزِ جهانیِ خر (بخدا داریم)
☆-اگه یک قدرت بودی: اینکه هرچی بخوام بتونم بدست بیارم
دوست داشتید فوروارد کنید و انجام بدید☆:)
هدایت شده از کتابخونهیموقرمز؛
😭😭😭چرا انقدر چنل خودت و دونا و گلوریا و نوا کلی از همسایه هاتون خوبن اخهههههه
★
نمیدونم چرا انقد خوبن والا😭😭😭😭
منم موندم بهشون چرا انقد خوبن؟؟ 😭😭