eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
و همونطور که قبلاً هم گفتم یه درس‌هایی برای بچه‌های هنرستان پودمانی هستش و این یعنی بعد از امتحان دادن پودمان ۱ پودمان ۱ حذف میشه و میریم سراغ پودمان ۲ و درس‌های پودمانی سال دهم شامل شیمی، ریاضی و الزامات
از لحاظ هزینه‌ها اگه بخوای بسنجی ممکنه یکم زیاد باشه هزینه‌هاش ،مثلاً برای عکاسی اگه بخوای می‌تونی دوربین بخری ولی از اونجایی که یه واحده زیاد اجباری نیست و لازم نیست زیاد و یه درسی مثل علم مناظر تو به تخته رسم نیاز داری برای طراحی به انواع مداد ها نیاز داری و برای درسی مثل مبانی تو به راپید نیاز داری و رنگ و گواش و اینجور چیزا.. اگه بخوای خیلی وسایل حرفه‌ای بخری شاید هزینه‌ها زیاد بشه ولی اگه بخوای صرفه‌جویی کنی هم میشه .یعنی اینطور نیست که حتماً هزینه‌هات زیاد بشه، تو می‌تونی مثلاً به جای خریدن یه مداد خیلی گرون یه مداد ارزونتر بخری
دیگه چیزی یادم نمیاد ولی اگه راجب درسای تخصصی هم سوالی بود میتونین بپرسین
عه 237 نفریم
بچه های گرافیک براتون چه وایبی دارن؟
خیلی دوس دارم بدونم وایبم چجوریه
ولی خب خودم احساس میکنم وایب خاصی ندارم
خب خب کیا فردا نمیرن مدرسه؟
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
بنظرم وایب رنگین کمون میدن چون اولین چیزی که با شنیدن کلمه گرافیک تو ذهنم میاد رنگه و خب وقتی فک میکنم یه عالمه تصویر با دستای رنگی لباسای رنگی و پالت رنگی میاد تو ذهنم شاید عجیب بنظر بیاد ولی حس من این جوریه تقریبا +اگه وایبم اینجوری باشه خود زنی میکنم این خیلییی قشنگههه😭 وای وای کلاسای مبانیمون وقتی کار با رنگ داریم»»»»»»»
ولی اون دیلی هایی که از کارای روزانشون عکس میذارن»»»»»»
دلم میخواست وقتی کار با رنگ دارم عکس بذارم براتون