فاز اینایی که توی بیوی دیلیشون مینویسن
-لفت نده بزن رو بی صدا- رو نمیفهمم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
سلام امیدوارم که حالت خوب باشه مطمئنم از من که بهتری، چون من اصلا خوب نیستم و حوصله هیچ کاری رو ندارم فقط دارم با گوشیم وقتم رو تلف میکنم یه حس بدی راجب همه چیز از زندگی تا خودم دارم و نمیدونم چیکار کنم کاشکی بهم یه چیزی بگی مهم نیس چی باشه فقط جوابم رو بده پلیز.
+داشتم اماده میشدم بخوابم ولی نتونستم بی اهمیت باشم به پیامت
به هرحال همه حالشون بده از جمله من ، مخصوصا همین امشب ولی خب نمیتونم بگم من حالم بدتره چون نمیدونم تو چجور حسی داری
به هر حال فقط باید ادامه بدیم همگی ، یه روزی سختی ها تموم میشن و زندگی بهتر میشه
این نظر منه))