eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
به به سلام دونا جونننن +سلام بر تو
این آخر هفته فقط استراحت میکنم✅ +منم امتحانمو میدم و پنج شنبه جمعه رو میخوابم
منی که یادم افتاد باید کارای عملیه هفته اینده رو انجام بدم:
درد و نفرین
دونااااا ..... مثل همیشه مشکلی برام پیش اومده و اولین کاری که کردم اومدم اینجا تا بهت بگممم..چون میدونم خیلیی خوب راهنماییم میکنیی + نفس عمیق،استرس* خب بگو سعی میکنم کمک کنم
اگه میخواین پیام هاتون رو با سانسور بذارم توی دیلی حتما بگید البته بعضی وقتا خودم انجامش میدم
+خب یه واقعیتی هست که باید بگمش، تو خودت گفتی تو همش ادم بده میشی چرا وقتی کاری نکردی باید مقصر باشی؟ به نظرم باید همین الان بهش پیام بدی و حس واقعیت رو بهش بگی ، همیشه بهتره که به خاطر کاری که کردی ادم بده باشی تا به خاطر کاری که نکردی پس برو بهش بگو و خودتو راحت کن..
بذارید تا اینجام یچیزی تعریف کنم من یه دوستی داشتم که واقعا خیلی تاکسیک بود یعنی اهمیت نمیداد بهم و بعضی وقتا پیش من راجب دوستای دیگش حرف میزد و کلا اینجوری بود منم یبار بهش گفتم ، دوستیمون برات معنی ای داره؟ اگه نباشم چیزی فرق میکنه؟ و اون خیلی رک بهم گفت نه منم همونجا بلاکش کردم(حقیقتا خندم میگیره) و چند ماه بعدش توی یه پیامرسان دیگه بهم پیام داد و یه نامه بلند عذرخواهی نوشت
بعضی وقتا ادما نمیتونن ابراز کنن احساساتشون رو شاید تقصیر خودشون نباشه ولی قطعا تقصیر شماهم نیست
نمیتونید خودتون رو اسیر کنید به خاطر اونا
پس فقط بذاریدشون کنار چون اینجوری سرشون میخوره به سنگ و اگه حسی بهتون داشته باشن اعتراف میکنن..