این آخر هفته فقط استراحت میکنم✅
#کاتیا
+منم امتحانمو میدم و پنج شنبه جمعه رو میخوابم
دونااااا
.....
مثل همیشه مشکلی برام پیش اومده و اولین کاری که کردم اومدم اینجا تا بهت بگممم..چون میدونم خیلیی خوب راهنماییم میکنیی
+ نفس عمیق،استرس* خب بگو سعی میکنم کمک کنم
اگه میخواین پیام هاتون رو با سانسور بذارم توی دیلی حتما بگید
البته بعضی وقتا خودم انجامش میدم
بذارید تا اینجام یچیزی تعریف کنم
من یه دوستی داشتم که واقعا خیلی تاکسیک بود
یعنی اهمیت نمیداد بهم و بعضی وقتا پیش من راجب دوستای دیگش حرف میزد و کلا اینجوری بود
منم یبار بهش گفتم ، دوستیمون برات معنی ای داره؟ اگه نباشم چیزی فرق میکنه؟
و اون خیلی رک بهم گفت نه
منم همونجا بلاکش کردم(حقیقتا خندم میگیره) و چند ماه بعدش توی یه پیامرسان دیگه بهم پیام داد و یه نامه بلند عذرخواهی نوشت
بعضی وقتا ادما نمیتونن ابراز کنن احساساتشون رو شاید تقصیر خودشون نباشه
ولی قطعا تقصیر شماهم نیست
پس فقط بذاریدشون کنار
چون اینجوری سرشون میخوره به سنگ و اگه حسی بهتون داشته باشن اعتراف میکنن..