بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
متاسفانه خواهرم نمیزاره ازش عکس بگیرم بفرستم به عنوان حیون خونگی ام
#الی
+وای حق داره بنده خدا
https:eitaa.com/hamelin/19781 نقاشیه سنتی ایرانی میکشیم حیوونایی که توی نقاشیای سنتی ایرانی هست مثل اسب،اهو ،خرگوش و پرنده.دیگه..توی دوسال آینده چهره های سنتی یادمون میدن. خیلی باحال نیست ولی خیلی جالبه.
+به نظرم خودت و رشتت خیلی قشنگین
وایب خوبی میدین
https:eitaa.com/hamelin/19792 رشته ی تو عم خیلی خفنه..ولی فکر کنم یکم هزینه هاش بالاعه،اره؟
+خب اره نسبتا ولی همیشه میتونیم هزینه هارو تا حد ممکن پایین ببریم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
موزیک ویدیو آیو رو دیدید؟ با بازی مستر کیم؟ )))))
اقای کیم فقط یه بوسه مونده بود))
فقط منم که چایی رو با بشقاب میخورم!؟؛)
+وای البته که یکم عجیبه ولی خب با کاسه اوکیه
https://eitaa.com/hamelin/19803
میترسم بهش بگم ترم دومم چیزم کنه
+باید باهاش منطقی صحبت کنی فقط
و اگه ترم دوم کم نمره داد یا هرچی باید به دفتر مدیر مراجعه کنی
نظرت درمورد تایپ intj چیه؟
+خب در واقع تایپا رو زیاد نمیشناسم ولی معمولا با T سازگاری ندارم زیاد
به هر حال اصلا اعتقادی هم به ام بی تی ای ندارم
همیشه بهترین و منطقی ترین راهنمایی هارو به آدم میکنی و وایب کلاسیک میدی بهم درکل فقط به خاطر این چنل ایتا رو چک میکنم و میتونم بگم شما لایق عشقای زیادی از طرف ممبرا هستید
+وای خدایا بذار بمیرم برات)))
خب الان چی میتونم بگم واقعا؟ غیر از تشکر چی میتونم بگم؟
چرا کلمات قدرت نشون دادن احساس من رو ندارن؟
عاح به هر حال باید بهت بگم که تو خیلی ادم خوبی هستی و ممنون که با این قلب مهربونت اینجارو زیبا کردی:)))🫂💜
https:eitaa.com/hamelin/19807 همو بوسیدن یانهههه؟ یکی به من بگههه
+خیر عزیزم خیر