eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
موزیک ویدیو آیو رو دیدید؟ با بازی مستر کیم؟ )))))
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
متاسفانه خواهرم نمیزاره ازش عکس بگیرم بفرستم به عنوان حیون خونگی ام +وای حق داره بنده خدا
+خب باید بهش بگی لطفا اینو عوض کن که کارنامم ۲۰ بشه زنیکه ولی با احترام. البته در این صورت ممکنه بهت بگه چون سر کلاس فعالیت نداشتی
دونا تایپ تو و گلوریا چیه + من معمولا exfp و گلوری infp
https:eitaa.com/hamelin/19781 نقاشیه سنتی ایرانی میکشیم حیوونایی که توی نقاشیای سنتی ایرانی هست مثل اسب،اهو ،خرگوش و پرنده.دیگه..توی دوسال آینده چهره های سنتی یادمون میدن. خیلی باحال نیست ولی خیلی جالبه. +به نظرم خودت و رشتت خیلی قشنگین وایب خوبی میدین
https:eitaa.com/hamelin/19792 رشته ی تو عم خیلی خفنه..ولی فکر کنم یکم هزینه هاش بالاعه،اره؟ +خب اره نسبتا ولی همیشه میتونیم هزینه هارو تا حد ممکن پایین ببریم
فقط منم که چایی رو با بشقاب میخورم!؟؛) +وای البته که یکم عجیبه ولی خب با کاسه اوکیه
https://eitaa.com/hamelin/19803 میترسم بهش بگم ترم دومم چیزم کنه +باید باهاش منطقی صحبت کنی فقط و اگه ترم دوم کم نمره داد یا هرچی باید به دفتر مدیر مراجعه کنی
نظرت درمورد تایپ intj چیه؟ +خب در واقع تایپا رو زیاد نمیشناسم ولی معمولا با T سازگاری ندارم زیاد به هر حال اصلا اعتقادی هم به ام بی تی ای ندارم
همیشه بهترین و منطقی ترین راهنمایی هارو به آدم میکنی و وایب کلاسیک میدی بهم درکل فقط به خاطر این چنل ایتا رو چک میکنم و میتونم بگم شما لایق عشقای زیادی از طرف ممبرا هستید +وای خدایا بذار بمیرم برات))) خب الان چی میتونم بگم واقعا؟ غیر از تشکر چی میتونم بگم؟ چرا کلمات قدرت نشون دادن احساس من رو ندارن؟ عاح به هر حال باید بهت بگم که تو خیلی ادم خوبی هستی و ممنون که با این قلب مهربونت اینجارو زیبا کردی:)))🫂💜
https:eitaa.com/hamelin/19807 همو بوسیدن یانهههه؟ یکی به من بگههه +خیر عزیزم خیر