اون وقتایی که میخوای قوی بودن رو کنار بذاری و به یه نفر بگی حالت خوب نیست ولی بازم یه حسی بهت میگه نه««««
وقتی به یکی پیام میدی تا راجب یه موضوع صحبت کنین ولی پیامت رو پاک میکنی چون نمیخوای اون رو درگیر کنی«««
چجوری همه جا برف و بارونه؟
کرمان اینجوریه که :اگه میتونستم شب هم خورشید میوردم از گرما بسوزید
دوستان عزیز از استان های دیگه از برف لذت ببرید
اره ما که بخیل نیستیم خدا بیشتر بهتون بده اصلا