چجوری همه جا برف و بارونه؟
کرمان اینجوریه که :اگه میتونستم شب هم خورشید میوردم از گرما بسوزید
دوستان عزیز از استان های دیگه از برف لذت ببرید
اره ما که بخیل نیستیم خدا بیشتر بهتون بده اصلا
مخاطب عزیز؛
اگه حتی در سال یه اهنگ هم برات میفرستم باید قدرشو بدونی