من: من فشار نمیخورم که
مین وایل من توی یه ویس بعد از همین پیامم: یعنی اینجوری ابرازاتش و احساس میکنه؟ عاح احساس و ابراز میکنه؟
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
خفه شو خفه شو فقط خفه شو و گریه کننننننن😭😭
هیچکس:رنگ مورد علاقت چیه
من: هه رنگ؟ دیگه نمیتونم از رنگا خوشم بیاد