ما معمولا برای لباس های عید زودتر میخریم که ارزون تر باشه... بعد من الان یه کت خریدم شد ۵۰۰ تومن🗿 نه شلوار داره نه زیرش چیزی... کلی چیز دیگه هم میخواستم ، احساس میکنم شاید کل خرید عیدم یه میلیون بشه و همش امسال با خودمهههه... ورشکست میشم... من سه میلیون بیشتر ندارم برای خرج کردنن... و راستی اگه یه انلاین شاپ معتبر و خوب که خودتون ازش خرید کرده باشید توی ایتا، برای لوازم مراقبتی پوست لطفا بهم معرفیش کنید ...
+سه میلیون سرمایه خوبیه و به نظرم کافیه
ولی متاسفانه انلاین شاپ نمیشناسم
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
https://eitaa.com/28093745/20936
منظورش با جوجه مرغه😭😂
با اینکه رشتت سخته ولی من عاشق اینم ک راجع بهشون غر میزنی و خیلی بهشون اهمیت میدی، میدونی بعضیا میرن یه رشته هایی که اصلا بهش علاقه ندارن و اصلا حوصله ندارن ، ولی تو اینطوری نیستی خیلی با حوصله ای و این جذابه#ونسا
+بله من یکم غر میزنم ولی کاریه که باید انجام بشه دیگه
پس تلاش میکنم به بهترین حالت ممکن انجامش بدم
من از هنر فقط دنس کار میکنم خودم بدون کلاس اینا ، بعد مینویسم و خطاطی ام بد نیست و از اینا لذت میبرم واقعااا، ولی با نقاشی و طراحی اصلا حال نمیکنم،خلاصه که اینطوری #ونسا
+همینا هم خوبن البته