اخر ساله
بیاین تمام احساساتتون رو خالی کنین توی ناشناس و با ذهنی خالی و قلبی اروم سال جدید رو شروع کنیم
اره دیگه خودتون بهتر میدونین
احساسات ، سوالات ، مثل دفعه های قبلی چالش یا هرچیزی که میخواین و بگید*))
امسال کلی اتفاق بد برام رقم خورد..گریههامو توی بطری جمع کردم و ازشون کلکسیون درست کردم..با خیلیا که حتی فکرشو هم نمیکردم قطع رابطه کردم..و تنها و تنهاتر شدم..اصلا امسال اون طور که انتظار میرفت نشد! به جاش امیدوارم سال جدید از همه لحاظ بهتر از سالهای پیش باشه..گریهها برای شوق باشن و لبخندها فیک نباشن..امیدوارم سال جدید دقیقا همونطوری پیش بره که ما میخوایم و آرزوهامون برسیم..🤍✨️
+منم امیدوارم سال بعدی حال همه بهتر از امسال باشه
نمیدونم چجوری ، ولیانگار حال همه بد بوده