اره دیگه خودتون بهتر میدونین
احساسات ، سوالات ، مثل دفعه های قبلی چالش یا هرچیزی که میخواین و بگید*))
امسال کلی اتفاق بد برام رقم خورد..گریههامو توی بطری جمع کردم و ازشون کلکسیون درست کردم..با خیلیا که حتی فکرشو هم نمیکردم قطع رابطه کردم..و تنها و تنهاتر شدم..اصلا امسال اون طور که انتظار میرفت نشد! به جاش امیدوارم سال جدید از همه لحاظ بهتر از سالهای پیش باشه..گریهها برای شوق باشن و لبخندها فیک نباشن..امیدوارم سال جدید دقیقا همونطوری پیش بره که ما میخوایم و آرزوهامون برسیم..🤍✨️
+منم امیدوارم سال بعدی حال همه بهتر از امسال باشه
نمیدونم چجوری ، ولیانگار حال همه بد بوده
هعییی نمیدونم از کجا شروع کنم..
+خب هرجا که میخوای ، و در مورد هرچیزی که میخوای
یجورایی شبیه یه اتاقه
وقتی که میرید پیش روان پزشکا
یه صندلیه که روش دراز میکشید و هرچیزی که میخواید رو میگید
دونا بزرگترین و مهمترین هدفی که میخوای تو سال جدید بهش برسی چیه؟!
+ خب حقیقتا وقتی یکی راجب اهدافش حرف میزنه ، برام عجیبه
چون هیچوقت نتونستم یه هدف و پیدا کنم و براش تلاش کنم . من همیشه سعی کردم کع بهترینم رو انجام بدم و همین باعث میشه به اهداف فکر نکنم
ولی چیزی که برام مهمه اینه که سال بعدی بتونم یکم بیشتر به خودم اهمیت بدم
از اونجایی که پول همهچیزه..امیدوارم تو سال جدید جیب همه پر از پول باشه
+موافقم ، پول خیلی مهمه
امیدوارم همه لاتاری برنده شین