یجورایی شبیه یه اتاقه
وقتی که میرید پیش روان پزشکا
یه صندلیه که روش دراز میکشید و هرچیزی که میخواید رو میگید
دونا بزرگترین و مهمترین هدفی که میخوای تو سال جدید بهش برسی چیه؟!
+ خب حقیقتا وقتی یکی راجب اهدافش حرف میزنه ، برام عجیبه
چون هیچوقت نتونستم یه هدف و پیدا کنم و براش تلاش کنم . من همیشه سعی کردم کع بهترینم رو انجام بدم و همین باعث میشه به اهداف فکر نکنم
ولی چیزی که برام مهمه اینه که سال بعدی بتونم یکم بیشتر به خودم اهمیت بدم
از اونجایی که پول همهچیزه..امیدوارم تو سال جدید جیب همه پر از پول باشه
+موافقم ، پول خیلی مهمه
امیدوارم همه لاتاری برنده شین
باورم نمیشه امسال چقدر زود گذشت...
+ اوه دقیقا
سخت بود ولی سریع گذشت
معمولا چیزایی که سختن خیلی کند میگذرن ولی امسال با تمام سختیاش تموم شد
فقط خواستم سال نو رو بهت تبریک بگم بستنی تمشکی کیوت، هنرمند ترین دختر ایتا، با آرزوی بهترین ها برات در سال جدید، #ونسا
+ اوه ونسا
تشبیه جالبی بود ، تمشک؟ به نظرم جالبه
هنرمند ترین؟ یکم از چیزی که من هستم دوره ولی ممنون که حرفای قشنگ میزنی
سال نو توهم مبارک دختر کیوت کوچولو
امیدوارم تو سال جدید بتونم احساسات جدیدی رو تجربه کنم))
+ بذار جملت رو تصحیح کنم
احساسات خوب جدید*
اره آرزو میکنم یه احساسات خوب جدید وارد زندگیت بشن و هیچوقت ترکت نکنن
همین که زنده بمونم خودش خیلیه. برنانهی دیگهای برای سال جدید ندارم.
+هممون توی همین مودیم متاسفانه
فقط زنده میمونیم
ولی لطفا تلاش کنین که زندگی کنید ، بعضی وقتا سخته ولی تلاش کردن ضرر نداره