eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط خواستم سال نو رو بهت تبریک بگم بستنی تمشکی کیوت، هنرمند ترین دختر ایتا، با آرزوی بهترین ها برات در سال جدید، + اوه ونسا تشبیه جالبی بود ، تمشک؟ به نظرم جالبه هنرمند ترین؟ یکم از چیزی که من هستم دوره ولی ممنون که حرفای قشنگ میزنی سال نو توهم مبارک دختر کیوت کوچولو
امیدوارم تو سال جدید بتونم احساسات جدیدی رو تجربه کنم)) + بذار جملت رو تصحیح کنم احساسات خوب جدید* اره آرزو میکنم یه احساسات خوب جدید وارد زندگیت بشن و هیچوقت ترکت نکنن
همین که زنده بمونم خودش خیلیه. برنانه‌ی دیگه‌ای برای سال جدید ندارم. +هممون توی همین مودیم متاسفانه فقط زنده میمونیم ولی لطفا تلاش کنین که زندگی کنید ، بعضی وقتا سخته ولی تلاش کردن ضرر نداره
حالا که دور همیم بذارید یکی از جملات نامجون رو بگم
بذارید ستاره ها مسیرتون رو روشن کنن
و اگه ناممکن بود بذارید صورت های آدم ها اینکارو انجام بده
وقتی حالتون خوب نیست کمک بگیرید و ابراز احساسات کنید
آدم ها همیشه بد نیستن
امم چیز خاصی برای گفتن ندارمم فقط اینکه امیدوارم تو سال جدید هممون بتونیم خوشحالیه واقعی رو تجربه کنیمم بنظرم این خیلی چیز مهمیه..و اینکه پیشاپیش سال جدید کلیی مبارک دوست‌داشتنی‌ترین و هنرمندترینن دختری که تابه‌حال دیدممم:🤍✨️ +بله واقعا مهمه ، خوشحالی کلمیه که به تنهایی میتونه یه رنگین کمون رو توی ذهن ما به تصویر بکشه پس واقعا مهمه منم سال جدید رو بهت تبریک میگم و خب ممنون که اینقدر قلب مهربونی داری
واقعا بعضیا خیلی قلب بزرگی دارن آدمایی که توی ناشناس حرفای قشنگ میزنن یا آدمایی که پیویم پیام میدن و این حسای قشنگشون رو ابراز میکنن واقعا نمیدونم با چه کلمه ای میتونم ازتون قدردانی کنم ولی وقتی که بهم میگید وایب خوبی براتون دارم ، اصلابه این فکر نمیکنم که «وای من وایب خوبی دارم» اون لحظه فقط به این فکر میکنم که «این فرد از من وایب خوبی میگیره پس بهش حس خوبی منتقل میکنم» این رو گفتم که بدونین در اون لحظه فکر و ذکرم شمایید و خیلی ازتون متشکرم که باعث میشید حس بهتری نسبت به اینجا بودنم داشته باشم)))
دونا امیدوارم سال خوبی برات بوده باشه کیوت)))) و هرچیزی رو که بهش نرسیدی امسال برسیییی و خب میخاستم بگم که نقاشیات واقعا خیلی خوشکلننن _کاتیا + منم امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی وای مرسی کیوت🤏🏻
امیدوارم تو سال جدید نمره‌هام بهتر بشن تا پدر مادرم دوسم داشته باشن +منم امیدوارم بتونی توی این مورد و موارد دیگه موفق باشی تا خودت حس بهتری داشته باشی*)