eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
واقعا بعضیا خیلی قلب بزرگی دارن آدمایی که توی ناشناس حرفای قشنگ میزنن یا آدمایی که پیویم پیام میدن و این حسای قشنگشون رو ابراز میکنن واقعا نمیدونم با چه کلمه ای میتونم ازتون قدردانی کنم ولی وقتی که بهم میگید وایب خوبی براتون دارم ، اصلابه این فکر نمیکنم که «وای من وایب خوبی دارم» اون لحظه فقط به این فکر میکنم که «این فرد از من وایب خوبی میگیره پس بهش حس خوبی منتقل میکنم» این رو گفتم که بدونین در اون لحظه فکر و ذکرم شمایید و خیلی ازتون متشکرم که باعث میشید حس بهتری نسبت به اینجا بودنم داشته باشم)))
دونا امیدوارم سال خوبی برات بوده باشه کیوت)))) و هرچیزی رو که بهش نرسیدی امسال برسیییی و خب میخاستم بگم که نقاشیات واقعا خیلی خوشکلننن _کاتیا + منم امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی وای مرسی کیوت🤏🏻
امیدوارم تو سال جدید نمره‌هام بهتر بشن تا پدر مادرم دوسم داشته باشن +منم امیدوارم بتونی توی این مورد و موارد دیگه موفق باشی تا خودت حس بهتری داشته باشی*)
سلام دونا،حالت چطوره؟عیدت پیشاپیش مبارک و امیدوارم سال خوبی داشته باشی. +سلام کیوت ، مرسی خودت چطوری؟ عید توهم پیشاپیش مبارک همچنین🤏🏻
https://eitaa.com/dany_daily/10067 مطمعنم ممبرات همینجوری دوست دارن و میان توی ناشناست پیام میذارن
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
https://abzarek.ir/service-p/msg/1728943 به امید پر شدن ناشناس
https:eitaa.com/28093745/23417خب راستش تو خیلی هنرمندی نازدختر،مرسی ازتتتت، مچکرم خیلی +نظر لطفته))🤏🏻
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
https://abzarek.ir/service-p/msg/1728943 به امید پر شدن ناشناس
بله باید بگم که ممنون که ایگنور نکردید بازم اگه حرفی بود حتما توی همین ناشناس بگید تلاش میکنم در اسرع وقت جواب بدم بهشون
فعلا شبتون بخیر
جوری که همه دارن با اتفاقات 1402 ادییت میزنن»»