دونا امیدوارم سال خوبی برات بوده باشه کیوت)))) و هرچیزی رو که بهش نرسیدی امسال برسیییی و خب میخاستم بگم که نقاشیات واقعا خیلی خوشکلننن _کاتیا
+ منم امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی
وای مرسی کیوت🤏🏻
امیدوارم تو سال جدید نمرههام بهتر بشن تا پدر مادرم دوسم داشته باشن
+منم امیدوارم بتونی توی این مورد و موارد دیگه موفق باشی تا خودت حس بهتری داشته باشی*)
سلام دونا،حالت چطوره؟عیدت پیشاپیش مبارک و امیدوارم سال خوبی داشته باشی.#نامیا
+سلام کیوت ، مرسی خودت چطوری؟
عید توهم پیشاپیش مبارک
همچنین🤏🏻
https://eitaa.com/dany_daily/10067
مطمعنم ممبرات همینجوری دوست دارن و میان توی ناشناست پیام میذارن
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
https://abzarek.ir/service-p/msg/1728943 به امید پر شدن ناشناس
https:eitaa.com/28093745/23417خب راستش تو خیلی هنرمندی نازدختر،مرسی ازتتتت، مچکرم خیلی#ونسا
+نظر لطفته))🤏🏻
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
https://abzarek.ir/service-p/msg/1728943 به امید پر شدن ناشناس
بله باید بگم که
ممنون که ایگنور نکردید
بازم اگه حرفی بود حتما توی همین ناشناس بگید تلاش میکنم در اسرع وقت جواب بدم بهشون