هدایت شده از 𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐢𝐚𝐫𝐲
فردا عیده؟ باشه ولی عید من روزیه که تو کنارم باشی.
https://eitaa.com/dany_daily/10299
بی لیاقت یه دستمال بکش روش خب
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
https://abzarek.ir/service-p/msg/1728943 به امید پر شدن ناشناس
به عیدی قراره بریم مهمونی عید خاص نمیگن... ولی با تو خاصه:)
+جملات قشنگ*)))
در صورتی که یکی باشه که از این جمله ها بهتون بگه واقعا زندگیتون قشنگه.. *))
دونا جون سلام من امسال میخوام نمونه دولتی و تیزهوشان شرکت کنم و انگیزه ندارم اگه میتونی یه جمله ای حرفی بهم بگی که یکم اروم شم خیلی کیوتی🤏🏻
+خب اگه بتونی بری تیزهوشان و نمونه دولتی برای آیندت بهتره چون این مدارس معمولا رسیدگی بهتری دارن
تو تلاشت رو بکن براش
چون قرار نیست ضرری داشته باشه
فقط بدون که اگه تلاشت رو بکنی خودت حس بهتری میگیری ، چه قبول بشی و چه نشی پس حتما بهترین خودت رو انجام بده
منم از همینجا برات آرزوی موفقیت میکنم🤏🏻
هدایت شده از Alex's world :»
من دارم دنبال یکی میگردم خودم بهش اینارو بگم همونم نیست😭
https://eitaa.com/34183836/14428
کرمان که کلا عالیه✔️
ولی یه شهر هایی هستن که نمونه و تیزهوشانشون بیسته
اون دوستی که باهم سناریو مینویسین و با ساخته های ذهنتون ذوق میکنین»»»