eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 𝘊𝘩𝘢𝘭𝘭𝘦𝘯𝘨𝘦 ☆
<𝗤𝘂𝗲𝘀𝘁𝗶𝗼𝗻> -چه حرفی هست که اطرافیانت دائما بهت میگن و تو رو آزار میده؟ -تا حالا تلاش کردی طبق میل دیگران رفتار کنی؟ -آینده‌ت برات چیز مبهمیه یا براش برنامه ریزی کردی؟ -در حال حاضر چه چیزی باعث شده استرس داشته باشی؟ -وقتی میخوای با کسی ارتباط بگیری روی کدوم یکی از خصوصیت هات کار میکنی و سعی میکنی اصلاحش کنی؟ -توی دوستی ها اگه ناراحتی ای برات پیش بیاد سعی میکنی بیانش کنی یا از کنارش میگذری؟ -در نگاه اول به چه ویژگی هایی از آدما دقت میکنی؟ -چه چیزهایی در ارتباطات اجتماعی برات خط قرمز هستن؟ -از چه آدمایی متنفری؟ -اگه کسی توی زندگی شخصیت دخالت کنه معمولا چطور باهاش برخورد میکنی؟ ---> @𝘊𝘩𝘢𝘭𝘭𝘦𝘯𝘨𝘦𝘹𝘪𝘳
وای این خوبه
منی که فقط یکی از سوالارو خوندم و خوشم اومد ازش:
الان توی بقیه سوالا میمونم
-«چرا حالت بده؟ همچیز خوبه که» ، «من به خاطر خودت میگم» ، «فلانی رو ببین» ، «اصلا عرف جامعه نیست» و... -آره -مبهم -خیلی چیزا ، مدارس و ژوژمانام و تاریخ هنر و.. -بستگی داره کدوم یکی از خصوصیاتام طرف مقابل و اذیت کنه ، خودمو تغییر نمیدم فقط تلاش میکنم یکم جلوی اون خصوصیتم و بگیرم -مهم اینه در چه حد باشه ، اگه خیلی اذیتم کنه معمولا میگمش -قضاوتگر نبودنشون ، میزان بلوغ فکری -توی ارتباط با افراد کوچیک تر اخترام برام خط قرمزه ، یعنیاگه اون شخ کوچیکتر باهام راحت باشه اوکیه ولی بی احترامی به اسم شوخی متفاوته -آدمای متظاهر ، دروغگو ، کسایی که تبعیض قائل میشن و... -سعی میکنم در حد شعورش باهاش حرف بزنم و بهش میگم که از این رفتارش خوشم نمیاد
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
دوستام گفتن ممکنه ساعت پنج ایتا قطع شه
بعدش میریم پونی تاون
هدایت شده از 𝘊𝘩𝘢𝘭𝘭𝘦𝘯𝘨𝘦 ☆
<𝗤𝘂𝗲𝘀𝘁𝗶𝗼𝗻> اگه.. -اگه هر کس یه برچسب اخطار داشت مال تو چی بود؟ -اگه دیلی‌ت یه رنگ بود چه رنگی رو انتخاب میکنی؟ -اگه قرار بود کاراکتر توی یه فیلم بودی اون فیلم چی بود؟ -اگه میتونستی انتخاب کنی توی چه شهری متولد بشی چه شهری رو انتخاب میکنی؟ -اگه میتونستی به خودت توی گذشته حرفی بزنی چی میگفتی؟ -اگه معلم بودی به بدترین دانش آموزت چی میگفتی؟ -اگه میخواستی برای بهترین دوست کادو بگیری چی میگرفتی؟ -اگه یه روز تنهای تنها باشی به عنوان تفریح چکار میکنی؟ -اگه قرار بود به آینده بری چی به خودت توی آینده میگی؟ ---> @𝘊𝘩𝘢𝘭𝘭𝘦𝘯𝘨𝘦𝘹𝘪𝘳
- اخطار انتی رمانتیک بودن -من روز اول آبی اسمونی رو انتخاب کردم -سریال هم میشه؟ خب یومی «سلول های یومی» -ایران؟ خب دلم میخواد یه شهر شمالی باشه که دریا و حنگل کنارش باشه)) -خیلی چیزا، بستگی داره بخوام راجب چه زمانی باهاش حرف بزنم -عزیزم رو مخمی ولی سال دیگه هم تحملت میکنم(نمیذارم پاس بشه✔️) -فالوده کرمانی -میرم گردش -حالت بهتره؟
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
اره خوشگله بنظرممم
اره قشنگه واقعا