- اخطار انتی رمانتیک بودن
-من روز اول آبی اسمونی رو انتخاب کردم
-سریال هم میشه؟ خب یومی «سلول های یومی»
-ایران؟ خب دلم میخواد یه شهر شمالی باشه که دریا و حنگل کنارش باشه))
-خیلی چیزا، بستگی داره بخوام راجب چه زمانی باهاش حرف بزنم
-عزیزم رو مخمی ولی سال دیگه هم تحملت میکنم(نمیذارم پاس بشه✔️)
-فالوده کرمانی
-میرم گردش
-حالت بهتره؟
عمومی هستیم فعلا
خب همسایه های عزیز لطفا این پیام رو فور کنید تا مردم یه سفری داشته باشن به شهر هملین»
هدایت شده از Alex's world :»
مشکل اینه اینجا نه تنها دریا و دریاچه و رودخونه نداره بلکه بارونم زیاد نمیاد توش
درواقع چند روزه که دارم به این فکر میکنم توی دیدار حضوری دیگه هیچ نوتیفی نیست که بهم آمادگی برای جواب دادن به بعضی افراد رو بده