هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
بهبهه خوبه
منم ترم اول حس میکردم اجتماعیمو گند زدم ولی 18.75 شدم✅
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
والا تو مدرسه ما اینطوری نبود یه دوست داشتم چون درسم خوب بود و بهش کمک میکردم باهام دوست بود و خب بقیه هم دوست دارن دوستای درسخون داشته باشن (البته تا جایی که من دیدم)
خب اینجوری خوبه ولی برای بعضیا کلمه خرخون کسیه که تقلب نمیکنه و با بیشتر معلما در ارتباطه
واسه همین تو نگاه اول همه یجوری میشن
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
ولی اون یه جورایی خودشیرین میشه
البته که من از اونام که به همه تقلب میرسونم اگه خونده باشم و با معلما رابطهی خوبی ندارم✅
من با همه خوبم و تقلب میرسونم و معلما بهم شک نمیکنن چون فکر میکنن خیلی بچه خوبی ام