هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
https://eitaa.com/hamelin/29275
چچکتیشاکنسس خیلی خوب شده کههه، آفرین آیلار جون😭
من بعد از صدسال:::
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
https://eitaa.com/hamelin/29319
آیلار ممکنتیصمگس ببین اون نقاشیای که اول ویدئومسیجت افتاد رو میخوام😔
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
https://eitaa.com/hamelin/29381
قشنگ کشیده بودی🎀
دونا بنظرت اگه بخاطر اختلالاتی که توی بچگی برامون پیش اومده و الان درگیرش هستیم، یکی رو ناراحت کنیم ما مقصریم؟ من واقعا قصدم ناراحت کردن کسی نبوده اما این اتفاق افتاده و نتونستم حلش کنم..الان هم اون شخص ازم متنفره و دیگه دسترسی بهش ندارم
+خب اگه دست تو نبوده باشه پس نمیتونی خودتو مقصر بدونی چون اگه میتونستی اون کار رو انجام نمیدادی..