بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای شنیدن احساسات و حرف های شما:» لطفا در صورتی که جواب سوالاتتون رو توی دیلی نذاشتم
هی دوتا با کیا تقریبا دوستی؟ یعنیذصمیمی نه ها ولی خب
+خب چندتا از همسایه ها هستن که باهاشون صمیمی ام غیر از اونا با بقیه تقریبان دوستم ، والبته چندتا از ممبرای کیوتمم هستن که هر از گاهی حرف میزنیم
https:eitaa.com/28093745/29945 یه سوال بر چه اساسی این تایما رو تقدیم میکنی😂
+تایم رو به کسی که دوسش دارم تقدیم میکنم ،شاید ایگنورم کنین ولی من دوستون دارم 🚶♀
اوایلی که انیمیشن داستان اسباب بازی هارو دیدم واقعا فکر میکردم عروسکام زندن ، قطعاهمتون اینو درک میکنین
یه عروسک تام دارم(تام و جری) که دهنش قهوه ای شده و یه زمانیی بوی شیر کاکائو میداد
چون یبار داشتم شیرکاکائو میخوردم و فکر کردم شاید دلش شیرکاکائو بخواد
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای شنیدن احساسات و حرف های شما:» لطفا در صورتی که جواب سوالاتتون رو توی دیلی نذاشتم
خب، اول میخوام میکاپ رو ادامه بدم یعنی داخلش مبتدیم و میخوام ویدئو ببینم و یاد بگیرم کمی . میخوام نقاشی ونگوگ شب پرستاره رو بکشم اما نمیتونم و کسی کمک نمیده، پس کنسله ) )
+میکاپ چیز خوبیه چون میتونی در اینده ازش استفاده کنی همیشه ، پس موفق باشی. خب با مداد رنگی و آبرنگ نمیدونم چجوری میشه ولی من با آبرنگ کشیدمش و فکر کنم ازش ویدیو هم دارم..