هدایت شده از بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
don't worry
It's okay
"Try Tomorrow"
GN)))))
https://eitaa.com/hamelin/3307 خب ببین.. درونگرام..اجتماعی نیستم..اروم و کم حرف.. خوشگل و وقتی شیطون شم بعد شیطون میشم و اگه عصبانی یا ناراحت شم بد میشه.. چیز دیگه هس بگم؟
+خب یه چیزی پیدا کن که دوستداشتنی باشه و بعدش یکی از این احساسات ( عصبی، شیطون و... )رو بذار پشت از اون اسم
برای مثال Kind cupcake