هدایت شده از نیمو :>
«با ریتم بخونید»
به به به، رنگین است.
خوشمزه و شیرین است.
رویش زرد بیمار است.
لُپش سرخ تب دار است.
مغزش را چون بادام،
بشکن زود،
دام دام دام.
هم خوشرو،
هم خوشبو،
زرد و سرخ،
زرد آلو.🤡✨
«یادت نره با خوندنش قر بدی💃»
For you ~ @Hamelin
From ~ @Song_Musiic
نتونستم درست پیامای همسایه هارو بخونم پس اگه چیز مهمی بود بهم بگیددد
https://eitaa.com/novafen تمایل به تبادل ؟! آمارمون ۱.۴
+خیر ممنون
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
نتونستم درست پیامای همسایه هارو بخونم پس اگه چیز مهمی بود بهم بگیددد
واقعا همسایه هامون خیلی فعالن
وقتایی که به یه شخص یا یه پیام و یا.. نگاه میکنی و با خودت میگی -ما یه زمانی خاطرات خوبی باهم داشتیم ؟ -««««««««««
سلام سلااام میشه کتاب معرفی کنی لطفا؟
+سلامم خب نمیدونم چه ژانری میخونی ولی یه کتاب فانتزی هست «قنداباد» این جز کتابای اولی بود که خوندم و خیلی وایب خوبی داشت؛)))
ولی کتاب «کیم جی یونگ متولد 1982» هم قشنگ بود
فقط یه روزو یادمه که تو ناشناس خیلی پیام بود
روز خوبی بود
برای همه از اون روزا ارزو میکنم