نتونستم درست پیامای همسایه هارو بخونم پس اگه چیز مهمی بود بهم بگیددد
https://eitaa.com/novafen تمایل به تبادل ؟! آمارمون ۱.۴
+خیر ممنون
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
نتونستم درست پیامای همسایه هارو بخونم پس اگه چیز مهمی بود بهم بگیددد
واقعا همسایه هامون خیلی فعالن
وقتایی که به یه شخص یا یه پیام و یا.. نگاه میکنی و با خودت میگی -ما یه زمانی خاطرات خوبی باهم داشتیم ؟ -««««««««««
سلام سلااام میشه کتاب معرفی کنی لطفا؟
+سلامم خب نمیدونم چه ژانری میخونی ولی یه کتاب فانتزی هست «قنداباد» این جز کتابای اولی بود که خوندم و خیلی وایب خوبی داشت؛)))
ولی کتاب «کیم جی یونگ متولد 1982» هم قشنگ بود
فقط یه روزو یادمه که تو ناشناس خیلی پیام بود
روز خوبی بود
برای همه از اون روزا ارزو میکنم
هدایت شده از Samingallery
؛ENFP اگه دانش آموز بشه
همون دانشآموزیه که تمام طول ترم میخواد
درساشو بخونه و سر موقع تکالیفشو انجام بده
اما شب امتحان کتابا و جزوههای باز نشده رو
میکوبه توی سرش و یه سریال تموم میکنه،
اما در کمال تعجب تهش نمره ش خوب میشه
⟅𝙟𝙤𝙞𝙣ᯒ@MBTI_Daily💛✨