بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
چرا جدی ادمینای ایتا اسماشونو نمیگن خیلی لوس بازیه + در مورد بقیه نمیدونم.. اما من تا با یه نفر خیل
چه فرقی داره اسم اصلیمون و بگیم یا مستعار
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
چه فرقی داره اسم اصلیمون و بگیم یا مستعار
اینم هست.. هر کی هرجور راحته خودشو معرفی میکنه
سریال امریکایی چی خوبه؟ فانتزی باشه
+ ام نمیدونم راستش تا حالا سریال فانتزی ندیدم
کسی اگه میدونه بگه لطفا
مگه اسماتون خیلی بده ک دوس ندارین بگین
+ اتفاقا ما اسمای بسیار زیبایی داریم
من دلیلمو گفتم.. بالاخره هر کی یه دلیلی داره نمیشه مجبور کرد
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
مگه اسماتون خیلی بده ک دوس ندارین بگین + اتفاقا ما اسمای بسیار زیبایی داریم من دلیلمو گفتم.. بالاخر
شاید چون خیلی دوسشون داریم نمیگیمشون
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
هربار رفرش کردن ناشناس =سه تا پیام جدید
فک کنم بخاطر اینه که اولین باره ناشناس میذارم