همسایه های گرامی؛ با فور کردن این پیام ثابت کنین دیلی رو چک میکنین--
هدایت شده از دنیای موازی؛
به افق خیره شده انگار یه چیزی میخواد:))
با موقرمز و دنیا موازی اکیپین؟
+خبب با مو قرمزا دوستم و باهم چت میکنیم ولی با نووا زیاد چت نمیکنم ولی دوسش دارم خیلی مهربونه