با موقرمز و دنیا موازی اکیپین؟
+خبب با مو قرمزا دوستم و باهم چت میکنیم ولی با نووا زیاد چت نمیکنم ولی دوسش دارم خیلی مهربونه
هدایت شده از دنیایخیالیِالکس"
تا آخر عمرت پیتزا بخوری یا تا آخر عمرت همبرگر بخوری (چه سوال خوبی) #دونا
-
وای همبرگررر
*از پیتزا متنفرم
ولی من بلک و دوست ندارم صاحبش و دوست دارم
+اگه فکر کردی اینجوری میتونی مخ یه نفر رو بزنی
کاملا درست فکر کردی)