گلوریا اسمت تو خونه ما خیلی شنیده میشه🗿😂 از اسم تو ب عنوان "سس تند گلوریا" یاد میشه💗🌝
+ ای وایییی🤣
کیوتتتت یتبتبنبتب
یکی از سس های مورد علاقه مه
نههه منظورم ایده درست کردن ژورنال ،اتاق و.... از این چیزا بود
+ اوووو
خب ما چنلمون درمورد این چیزا نیست... ولی به دونا میگم اگه تونست میذاره
چون من پینترستم بالا نمیاد
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
گلوریا اسمت تو خونه ما خیلی شنیده میشه🗿😂 از اسم تو ب عنوان "سس تند گلوریا" یاد میشه💗🌝 + ای وایییی🤣
ادم با این اسم هم مورد علاقه منه
چقد زیبا...دوستایی دارین که چنلاشون معروفه و از چنل شما حمایت میکنن و ۱۰۰ میشین... اون وقت ما زودتر از شماها چنل زده بودیم و هنوز ۴۰ تا هم نشدیم... با این آمار کسی همسایه ما نمیشه... ۱۰۰ تایی رو تبریک میگم و براتون میگم که دوست و همسایه های معروف و مهربونی دارین✨...
+ درسته همسایه هامون خیلی مهربونن ولی خب مثل اینکه ممبراشون یه ذره شیطونن😂😭
لینکتو بذار ناشناس. میذارم چنل هر کی تونست حمایت کنه:>
مرسی بابت تبریکتتت :>>>❤️
https://eitaa.com/red_haiiir_library/23142
واییییی مو قرمزا واقعااا خوبنننن
خیلیییییییی
نمیدونم چی بگمم)))))
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
https://eitaa.com/red_haiiir_library/23142 واییییی مو قرمزا واقعااا خوبنننن خیلیییییییی نمیدونم چی
خدااااا😭😭😭😭😭😭
اکلیل بارون شدم
مرسی مرسیییی :>>😭❤️
معدلت چن شد خانومی .. کدوم رشته ای
+ من نهم و تموم کردم معدلم ۱۹/۲۰ شد
میخوام برم انسانی