چقد زیبا...دوستایی دارین که چنلاشون معروفه و از چنل شما حمایت میکنن و ۱۰۰ میشین... اون وقت ما زودتر از شماها چنل زده بودیم و هنوز ۴۰ تا هم نشدیم... با این آمار کسی همسایه ما نمیشه... ۱۰۰ تایی رو تبریک میگم و براتون میگم که دوست و همسایه های معروف و مهربونی دارین✨...
+ درسته همسایه هامون خیلی مهربونن ولی خب مثل اینکه ممبراشون یه ذره شیطونن😂😭
لینکتو بذار ناشناس. میذارم چنل هر کی تونست حمایت کنه:>
مرسی بابت تبریکتتت :>>>❤️
https://eitaa.com/red_haiiir_library/23142
واییییی مو قرمزا واقعااا خوبنننن
خیلیییییییی
نمیدونم چی بگمم)))))
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
https://eitaa.com/red_haiiir_library/23142 واییییی مو قرمزا واقعااا خوبنننن خیلیییییییی نمیدونم چی
خدااااا😭😭😭😭😭😭
اکلیل بارون شدم
مرسی مرسیییی :>>😭❤️
معدلت چن شد خانومی .. کدوم رشته ای
+ من نهم و تموم کردم معدلم ۱۹/۲۰ شد
میخوام برم انسانی
وای تابستون چقد بد میگذره.. چیکار کنم بنظرت؟ ایده بده
+ کلاس مورد علاقه تو برو..کتاب بخون.. یه سریالی بردار که باهاش بهت خوش بگذره و کلی بخندی( پیشنهاد من: Anne with an e)
یه کار مفید انجام بده.. هر کاری
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
من نهمم شد ۱۹.۹۸ گودرت + واووووو افرینننننن
منم شدم 20 گودرتتمند ترررر