ورتبلسککعییعت ساعت ۴ ک.ل.ا.س دارم هم علوم هم ریاضی و جزوه هام همشون مونده و هیچ کاری هم نکردم و فردا ک.ل.ا.س زبان دارم وقتی امروز ساعت ۷ برگشتم تکالیف زبانم رو مینویسم و دوباره سه شنبه ک.ل.ا.س علوم دارم و فردا برا سه شنبه باید تکالیفم رو بنویسم همراه تکالیف امروزی که ننوشتم که حدود ۱۰۰ صفحه ایی میشه و من واقعا غ.ل.ط کردم امروز تکالیفم رو ننوشتم و نمیدونم چه خ.ا.ک.ی سرم بریزم😭💔 گلوریییی کمک کن تولوخدا
+ یا خداااااا
من جات مردم که :))
کلاس علوم؟ وسط تابستون :)؟
وای دونا بیا بهش روحیه بده من قندخونم افتاد
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
ورتبلسککعییعت ساعت ۴ ک.ل.ا.س دارم هم علوم هم ریاضی و جزوه هام همشون مونده و هیچ کاری هم نکردم و فردا
این کلاس رفتنا توی تابستون رو درک نمیکنممم
ولییی استراحت من و به خودت سخت نگیر و اگه حال داشتی برو سراغ جزوه و...
میدونی معلم ریاضی منم اهمم خدا لعنتش کنه
+ معلم امسال ما واقعا عوضی بود
همه نمره هاشون خیلی کم شده بود
من برای اونایی نگرانم که میخوان ریاضی و تجربی بردارن :))
ایشون چقد شبیه هری استای***ه...
+ کی؟ وای من نمیفهمم چی میگیننن؟
کی شبیه هری استایله؟
https://eitaa.com/hamelin/4485 منم همین طور،میخوام برم تجربی😂😭 الفاتحه مع الصلوات ولی خب زیست رو خیلی دوست دارم...✨
+ علاقه داشته باشی نصف راه و رفتی
منم۲۰ شد معدلم .. ورزشم ۱۹ بود طفلی معاونم باهاش حرف زده راضی شد ۲۰ بده
+ چه معاونای خوبی دارین😔😂