https://eitaa.com/hamelin/4537 عاح دونا میبینی چقد سوالای خوبی میپرسم؟😔
+بلهه کاملا فیض بردیم
خوشم اومد :»
https://eitaa.com/hamelin/4549 دونا هم اصل کامل بدههه
+دادم ولی اگه سوالی بود بپرسید
گلوریا و دونا اگ خاستین اسم استانهاتون رو بگین
+استان ؟
خب گلوریا گیلان و من کرمانم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
چیو
من جوابشو فرستادم.. بعد دیدم تو گفتیش
ولی اونی ک تابستون ک*** علومو ریاضی میره عوضش موقع مدرسه ها راحته مثلا من الان ک*** ریاضی زبان و عربی سال بعدمو میرم و تقریبا نصف کتابو تموم کردم
+آره خب اینم هست
خوبی هایی هم داره قطعا ولی سخت هم هست
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
من جوابشو فرستادم.. بعد دیدم تو گفتیش
عه؟
ندیدم
خب تو میتونی بقیه رو جواب بدیی:»