ما قراره بریم یه شهر دیگه و نمیدونم چجوری اینو به بست فرندم بگم اگه بیای بگی شما ینی دونا و گلوریا از فاصله زیاد باهم بست فرندیم. ولی من و بست فرندم نمیتونیم اینجوری باشیم چون اون بست فرند برا خودش پیدا میکنه و منو فراموش میکنه :) خودم نمیخوام بریم شهر دیگه چون من بعد سالها که بست فرندام اومدن و رفتن. این یکی فرق داره و نمیتونم اینو همینجوری ول کنم
+خب ببین یه چیزی هست پیش میاد
وقتی سال نهم برسی مثل من بلاخره از دوستات جدا میشی چون ممکنه رشته هاتون فرق داشته باشه
و خب من با همکلاسیام 9 سال دوستم و امسال به خاطر انتخاب رشته قراره از همشون دور بشم
ولی واقعا فاصله ها مهم نیست اگه دوستیتون با ارزش باشه، قطعا میتونه ادامه پیدا کنه
فقط منم که دلم برا مدرسم تنگ شده؟ کاش مدرسه ها شبانه روزی بود:)طبیعیه ایا که میخوام تو تابستونم درس بخونم؟؟؟
+اره خب طبیعیه
بعضیا اینجوری ان دیگه:🫂)
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
گلوری نیست بقیه رو جواب بده؟
من دارم میرم کلاس لطفا خودت زحمتشو بکش
اگه هم نمیتونی بزار من بعد کلاس جواب همه رو میدم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
ما قراره بریم یه شهر دیگه و نمیدونم چجوری اینو به بست فرندم بگم اگه بیای بگی شما ینی دونا و گلوریا ا
ای وای من دقیقا همینو تجربه کردم :))