احساساتم وقتی میخوام به یکی پیام بدم:
اگه آنلاین باشه پیام میدم بهش
منطقم وقتی میبینه اون شخص آنلاینه:
نه بابا شوخی کردم🧎🏻♀
#me
https://eitaa.com/28093745/4662 نفهمیدم ولی حق
+عالیه که همیشه حرفامو تایید میکنی تا احساس تنهایی نکنم
اون لحظه اینقدر ناشناس پر میشه که حس میکنم قراره ساعت ها جواب های ناشناس رو بخونم
عامم از اینکه الان یهو ناشناست پر بشه خوشحال میشی؟
+هر وقت ببینم شما پیام گذاشتین خوشحال میشم
خب من الان بیکارم اگه بخوای میتونم ناشناستو پر کنمم
+همه وقتی بیکارن:
فرقی نداره حقیقتا هرجور راحتی