https://eitaa.com/28093745/6598 تنها نیسیتن😔😂 #sako
+تابستون واقعا عالیه
جالب نیست که سه روزه دارم میگم خب الان میرم ادامه ی داستانو مینویسم و هنوزم نرفتم؟و هر دفعه گشا..نه چیره تنبلیم میاد؟🤡#مگ
+وای بعضی وقتا آدم نمیتونه یه کاری رو تموم کنه و خیلی بدهه
حقیقتش به خودم قول دادم که تا فردا انیمم و تموم کنم تا اسکیت تا بینهایت و ببینممم گودرت تو و نووا*#لیون
+ما خیلی تاثیر گذاریم
همه میخوان ببینن این انیمه رو
هی هو ها ها ها من از هردوتون بیکار ترم شبا هم تا ۲ و ۳ بیکارم و کل روز هم بیکاره بیکار😂😔 #sako
+من تا ساعت 3 فقط فکر میکنم و تا 4 به این فکر میکنم که چرا اینقدر فکر میکنم و تا 1 ظهر میخوابم