https://eitaa.com/28093745/6612 حالا یه چیزی، به نظرت نوشتمش برای تو و اکیپتون(آرالیا-آگاتا و الکس-بری) هم بفرستمش؟😔✨چون خب همسایه هایی که بیشتر باهاشون در ارتباطم اکیپ شماست.#مگ
+وای داشتن یه اکیپ با اون کیوتا خیلی خوبه قطعا
ولیی جدا از این
اگه بفرستیش میخونمش پس هرجور راحتی
هدایت شده از 「محفلققنوس」
فکت:
یه ادم برای همیشه توی زندگیمون نمیمونه،پس بهتره تا وقتی هست باهم شاد باشیم و از بودنش لذت ببریم!
هدایت شده از 「محفلققنوس」
-دلت برای مرده ها نسوزه هری،
نگران اونایی باش که زندن
و مخصوصاً اونایی که بدون عشق زندگی میکنن
هدایت شده از 「محفلققنوس」
اشتباه کردن ایرادی نداره،
ولی دوباره تکرار کردنش ...
واقعااا امیدوارم از چیزی که به بقیه میگفتین دوس نداشته باشن خوشتون نیاد