eitaa logo
کانال حمید میرشمسی
39 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
3.4هزار ویدیو
3 فایل
قسّام بهشت و دوزخ آن عقده گشای، ما را نگذارد که درآییم ز پای
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کانال حسین دارابی
ما از اولین مناظره تا آخرین مناظره پزشکیان فقط مردمِ عزیزِ ایران بودیم. چیزی تو حرفهاش درنیومد
هدایت شده از کانال حسین دارابی
پزشکیان هرکی بهش میگه برنامه ت چیه میتونی حل کنی؟ میگه تو بیا حل کن
هدایت شده از کانال حسین دارابی
پزشکیان مورد عجیبیه، میخواد برنامه رییسی رو اجرا کنه، برنامه‌ی هفتمم اجرا کنه، منویات رهبری رم میخواد اجرا کنه ولی اعضای ستادش از دولت روحانی هستن
هدایت شده از کانال حسین دارابی
پزشکیان: یکبار نشان بدهید که من از گردن کلفت‌ها حمایت کرده باشم! باشه ... این هم یه لیست اولیه: ظریف، آخوندی، زنگنه، روحانی، آذری جهرمی ...
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
5.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ دکتر جلیلی: وضعیت برخی از ادارات مطلوب نیست 🔹بیش از ۸۰ درصد بودجه کشور در سال هزینه می‌شود تحت عنوان هزینه‌های جاری و حقوق و دستمزد. 🔹دستگاه بزرگ دولتی و ماشین دولت داریم که هشتاددرصد بودجه کشور را هزینه میکند؛ این برای این است که پناهگاه مردم باشند و مردم وقتی جلوی اداره کشاورزی و صنعت رد می‌شوند نگویند که خدایا چطور از این خوان‌ها بگذریم! 🔹سال ۹۲ وقتی رقیبم رای آورد به عنوان هدیه این را بهشان گفتم که اگر ماشین دولت راه نیفتد، مثل ماشینی است که هی خرجش کنید و شما را تا سر کوچه هم نبرد. ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
8.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ دکتر جلیلی: وظیفه دولت تعامل است نه معامله 🔹وظیفه ماست که به حداقلها اکتفا نکنیم و به قله ها نگاه کنیم.باید به آنچیزی که در شان ملت ایران است در ۵ سال آینده برسیم.عده‌ای می‌خواهند با سیاه نمایی و بذر ناامیدی افشاندن، کشور را از جهش ناامید کنند. 🔹درباره اقوام و اهل سنت می‌گویم که بدترین چیز این است که کسانی با حقوق مردم در ایامی مثل انتخابات، این حق را معامله کنند.وظیفه دولت تعامل است نه معامله. کسانی که معامله می کنند، به مردم بی احترامی می کنند. ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1719328032835147552 🗒 اگر «اصلح»، جلیلی است و اگر او «بدنه‌ی اجتماعی گسترده‌»ای یافته، پس بدون هیچ تردیدی، قاطع و محکم بایستیم و از او دفاع کنیم؛ چه اجماع رخ بدهد و چه رخ ندهد. چنانچه اراده‌ی مؤمنانه‌ی ما دچار تزلزل نشود، او «فاصله‌ی ناچیز»ی با ریاست‌جمهوری دارد. او همچنان قدرت و کشش بسیج‌گری اجتماعی بیش از این را دارد. ،،،،،،،،،، 🖇 تعلیقه: خوشبختانه جلیلی در نظرسنجی‌های معتبر، اول است و تجمعات هواداران او نیز نشان می‌دهد که غالب است‌. اصلاحات، تاکنون نتوانسته بدنه‌ی اجتماعی وسیعی بیابد و ظریف و خاتمی نیز به همین دلیل به میدان آمده‌اند. بااین‌حال، جلیلی در موقعیت اجتماعی بهتری قرار دارد. اجماع، خوب است اما مشروط به «توافق بر اصلح». https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
تبیین به ساده ترین شکل ممکن 👇 جلیلی بیاید مملکت از چمبره اقتصاد معیوب لیبرالیستی و اعوان و انصارش نجات خواهد یافت. قالیباف بیاید مملکت از چمبره اقتصاد معیوب لیبرالیستی و اعوان و انصارش نجات نخواهد یافت. والسلام علی من اتبع الهدی سید حمید .
🔻«مدیریت جهادی» یا «مدیریت تکنوکراتیک»؟! 🖊مهدی جمشیدی ۱. ازآنجاکه پس از انتشار نوشته‌هایم در نقد تکنوکراتیسم، در کنار همراهی‌ها، برخی نقدها نیز بیان گردیدند، بر آن شدم که اندکی دربارۀ موضع رهبر انقلاب بنویسم. رهبر انقلاب در تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ دیداری با آقای قالیباف، شهردار تهران، به همراه اعضای شواری شهر داشته‌اند که مختصری از آن در قالب خبر منتشر شده است. ایشان در ابتدا، از اقدامات «سخت‌افزاری» و «ساخت‌وسازی» تمجید می‌کنند و آنها را به «مدیریت جهادی» نسبت می‌دهند: «اقدامات شهرداری در بخش‌های مختلف همچون تمیزی شهر، فضای سبز و بوستان‌ها، ساخت بزرگراه‌ها و پل‌ها، گسترش مترو، و ایجاد فضاهای ورزشی، کاملاً برجسته و خوب بوده است. ... اگر مدیریت جهادی یا همان کار و تلاش با نیّت الهی و مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد، مشکلات کشور، قابل‌حل است.» ۲. پس تعبیر مدیریت جهادی، «منحصر» و «محدود» به این لایه از اقدامات بوده و دلیلی در دست نیست که بتوان آن را به لایه‌های دیگر، «تعمیم» داد، بلکه دلیل برخلاف این تعمیم وجود دارد؛ چراکه رهبر انقلاب، در بخش دیگری از سخنانش که مسألۀ «هویّت/ سبک زندگی/ معنا/ ارزش‌ها/ فرهنگ» را مطرح می‌نمایند، سویۀ «انتقادی» و «سلبی» دارند و می‌گویند: «حقیقتاً معماری و نمای تهران، نمای یک شهر اسلامی نیست و شهرداری و شورای شهر باید این موضوع را جزو جدّی‌ترین مسائل خود بدانند. ... باید هرچه ممکن است، محیط زندگی شهر به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که تحقّق سبک زندگیِ اسلامی، راحت‌تر امکان‌پذیر باشد.» این توصیه به معنی آن است که در طول هشت‌سال مدیریت آقای قالیباف بر شهرداری تهران، این امر به عنوان یک «مسألۀ جدّی» در نظر گرفته نشده بود و خروجی و اثر محسوسی نداشته است؛ یعنی هرچند ساخت‌وسازها و کارهای عمرانیِ فراوانی صورت گرفته اما این اقدامات، در چهارچوب نظریۀ «شهر اسلامی» نبوده و ازاین‌جهت، کمکی به استقرار «سبک زندگیِ اسلامی» نکرده‌اند. رویکرد تکنوکراتیک، در همین‌جا نمایان می‌شود که در امر بازسازی، اعتنا و اهتمام به «هویّت» ندارد و فقط می‌سازد و بنا می‌کند. به‌این‌ترتیب، اگرچه شهر، «آباد» می‌شود، اما «اسلامی» نمی‌شود و «شهر توسعه‌یافته»، جایگزین «شهر اسلامی» می‌شود. این در حالی است که برخلاف رویکرد تکنوکراتیک، رویکرد انقلابی بر این باور است که حتی ساخت‌وساز و عمران و آبادی نیز می‌تواند با فرهنگ و سبک زندگی، ارتباط جدّی برقرار کند و تسهیل‌گر یا مانع آن باشد. ۳. در بخش بعدی نیز باز رهبر انقلاب، به نقد فرهنگی و هویّتیِ خود ادامه می‌دهند و می‌گویند: «کارها و اقدامات فرهنگی، همچون شمشیر دو دَم است؛ اگر همراه با محتوای خوب باشد، بستر اصلاح جامعه خواهد بود، اما اگر با محتوای نامناسب باشد، بستر گسترش نابسامانی و کژی خواهد شد. در مراکز فرهنگی، همچنین باید از افرادِ اهل فرهنگی استفاده کرد که واقعاً متدیّن و انقلابی و معتقد به اسلام سیاسی و مردم‌سالاریِ دینی باشند.» در نقد نخست، رهبر انقلاب این نظر را مطرح کردند که «معماری» و «ساخت‌وساز»، دلالت و اثر فرهنگی دارد و نباید دچار یک‌سویه‌نگری‌های تکنوکراتیک شد، اما در اینجا، به سراغ خودِ «فرهنگ» می‌آیند و می‌گویند در این عرصۀ نرم‌افزاری، «محتواهای نامناسب» ارائه شده است. البته ایشان این سخن را در قالب هشدار و انذار می‌گویند؛ ولی روشن است که این سخن در خلاء و به عنوان یک فرض ذهنی نبوده، بلکه از واقعیّتی حکایت می‌کند که در جریان است. به نظر می‌رسد که این انتقاد، به سبب نفوذ نیروها و جریان‌های اصلاح‌طلب به مراکز فرهنگیِ شهرداری تهران بوده که گویا آقای قالیباف، به اشتراک نسبیِ با آنها رسیده و سهمیه‌هایی را به آنها واگذار کرده بود. پس کار فرهنگی، به‌خودی‌خود، اصالت ندارد، بلکه آنچه مهم است، ماهیّت کار فرهنگی است که باید برخاسته از ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشد و حتی کارگزاران آن نیز باید خودشان به این ارزش‌ها، تعهد و تقیّد داشته باشند. در مقابل، تجربۀ شهرداری تهران، نشانگر نوعی تساهل‌وتسامح بود؛ چنان‌که به نام میدان‌دادن به همۀ سلایق، جهت‌گیری‌های نامنطبق با انقلاب نیز فرصت ظهور یافتند. این امر، جزو خصوصیّات نیروهای تکنوکرات است که اگر هم به فرهنگ بپردازند، روایت صوری و خنثی از آن دارند و مطلقِ فرهنگ را اراده می‌کنند و گاه نیز برای توجیه جهت‌گیری خویش، کارهای فرهنگیِ نمایشی و تزیینی در زمینۀ هویّت اسلامی و انقلابی انجام می‌دهند که از صورت و ظاهر و پوسته، فراتر نمی‌رود. باید تأمّل کرد که این منطق، چقدر با رویکرد دولت سازندگی که در اختیار نیروهای تکنوکرات بود، تفاوت دارد. 🖇 خبر دیدار را در اینجا بخوانید: https://khl.ink/f/24963 https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شعار کرمانی ها در حضور دکتر جلیلی "اتحاد یک کلام؛ جلیلی والسلام" ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily