هدایت شده از اسلام تمدّنی | ابوالفضل انصاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ ا. انصاری زاده
پزشکیان در دیدار با فعالان ستادهای انتخاباتی خودش:
(همه «برای وزارت خانه ها» آدم های خودشان را معرفی میکنند،، نمیدانم با این وضعیت چه کار کنیم)
جناح شریعت مدار و دلسوز، از قبل هشدارهای خودش را راجع به عواقب روی کار آمدن جریان لیبرال و اصلاح طلب، داده بود،،
گوش شنوایی نبود.. خیلی ها گویی بر قلب هایشان پرده افتاده بود و سرمست از احیای برجام و وعده رفع فیلتر چند پلتفرم خارجی..
اما همینقدر بگویم که تک تک این افرادی که با گوش خود شنیدند که ایشان هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارد، و در این ستادها فعالیت کردند و اکنون روی این صندلی ها نشسته اند و الان برای (نمیدانمِ) جناب رییس جمهور منتخب سوت و کف میزنند،
در لحظه به لحظه ی بدبختی این ملت شریک اند و روز قیامت باید پاسخگوی ۸۸ میلیون انسان شیعه ی ایرانی باشند
@eslametamadoni
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅ایران اگر موشکی و هسته ای را تعطیل کند، قابل بلعیدن است...
چقدر خوب توضیح میده👍
#نه_به_مذاکره_برجام_۲و۳
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
... ما نیز باید به سراغ مبادیِ تفکّرِ معارض رفته و ریشهها و سرچشمههای فتنههای روایی و هویّتی را شناسایی کنیم. علتالعلل، خواص جلّال هستند و اگر در همان ابتدای روایتپردازیهای معارض، فعّال و صریح در میدان باشیم و واسازی و مقابله و منهدم کنیم، ارادههای تجدّدی در عمق جامعه نفوذ نمیکنند و کار بر ما دشوار نمیشود. به بیان استاد مطهری، تجربههای تاریخی نشان میدهند که همواره، فساد و تباهی و انحراف، از لایۀ بالایی جامعه به تودهها و عامّه راه یافته است. این سرآمدان و شهرهگان سیاسی و فکری هستند که بر اراده و خواست جامعه اثر میگذارند و بنیانهای تفکّر انقلابی را در ذهنیّت جامعه، متزلزل میسازند. ما اکنون در مرحلۀ «بازسازی انقلابیِ ساختارِ ذهنیِ جامعه» قرار داریم و باید برای این کلانمسأله، چارهاندیشی کنیم؛ درحالیکه قدرت در اختیار لیبرالهای مذهبی قرار گرفته و ازاینجهت، با چالش مواجه شدهایم. باید عرصۀ عمومی را دریافت و تحوّل را از جامعه آغاز کرد، اما در عین حال، باید خاستگاههای تولید بحرانِ هویّتی را نقطهزنی کرد.
🖌مهدی جمشیدی
🔻دیانت در نسخۀ لیبرالهای مذهبی -۴
🖊مهدی جمشیدی
۱. لیبرالهای مذهبی، معتقد به «دیانت فردی» هستند و نه «دیانت ساختاری». میان این دو، تفاوتهای بسیار مهمی وجود دارد؛ چنانکه باید گفت انقلاب اسلامی، حاصل گرایش اجتماعی به دیانت ساختاری یا توحید اجتماعی بود. از جمله میتوان به مباحث معرفتیِ آیتالله خامنهای در سال ۱۳۵۳ شمسی اشاره کرده که اکنون در قالب کتابی با عنوان «طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» به چاپ رسیده است. ایشان در این درسگفتارها، یک هدف عمده را دنبال میکرد؛ اینکه نشان بدهد توحید، فقط یک عقیدۀ ذهنی نیست که اثری بر مناسبات و معادلات اجتماعی نداشته باشد، بلکه آموزۀ «توحید»، هم از ذهن فرد خارج میشود و سبک زندگی او را دربرمیگیرد، و هم به لایۀ ساختارهای اجتماعی تعمیم مییابد و آنها را به خدمت غایات خویش درمیآورد. حضور اجتماعیِ دین به این معنی است که دیانت، امری فردی و شخصی نیست، بلکه دین آمده تا جامعه را در جهت کمال و سعادت به حرکت درآورد و لازمۀ این امر، در اختیار داشتن ساختارهای اجتماعی و از جمله حاکمیّت سیاسی است. بنابراین، باید از طریق «انقلاب اجتماعی»، حاکمیّت طاغوتی را برچید و حاکمیّت الهی را بنیان نهاد تا امکان ایجاد تغییر در ساختارهای اجتماعی فراهم آید. در غیر این صورت، همواره دین و دینداری در زندگی شخصی و یا حداکثر پارههای کوچکی از اجتماعات مؤمنانه، محدود میماند و حکم خدا در جامعه، مستقر نمیگردد. اینجاست که عمق شکاف و گسست لیبرالهای مذهبی با گفتمان انقلاب، آشکار میشود
اگر بنا بود که دیانت در حریم خصوصی و حوزۀ شخصی، محدود و منحصر بماند و ساختارهای رسمی و اجتماعی، بیطرفی و بیتفاوتی در پیش بگیرند و کسانی با عنوان اینکه رویکرد دینی، رویکرد ایدئولوژیک و تنگنظرانه و انحصاری است، حیات دین را در ساختارهای رسمی انکار کنند، انقلاب اسلامی موضوعیّتی نمیداشت. سخن انقلاب ایران، «اسلام سیاسی» بود و این سخن، بهطور کامل در برابر رویکرد سکولاریستی قرار دارد. «سکولاریسم»، حضور رسمی و حاکمیّتی دین را برنمیتابد، اما مخالف دیانت شخصی و خصوصی نیست و از این جهت، با دیانت تعارضی ندارد. لیبرالهای مذهبی نیز به این عنوان که نباید دین را تحمیل کرد و یا جامعۀ ایران، متکثّر و چندپاره است و باید معیارهای عامتری از دین را برای همبستگی برگزید و ...، دین را به حاشیۀ مناسبات اجتماعی میرانند و آن را به امر شخصی فرومیکاهند. البته عوام، به زندگی شخصیِ لیبرالهای مذهبی مینگرند و چون در مشاهدات خویش، استناد آنها به قرآن و نهجالبلاغه و حضورشان در مسجد و هیأت و ... را مییابند، گمان میکنند که روایت اینان از دیانت و توحید، همان سخن انقلاب اسلامی است؛ درحالیکه اینان، حداکثر در زندگی شخصی خویش، «متدیّن» هستند، اما در عرصۀ حکمرانی، «متجدّد» هستند و همه یا بسیاری از آموزهها و احکام قطعیِ دین را نادیده میگیرند. در واقع، دو شخصیت متفاوت دارند: شخصیت فردی اینان، متدیّن است اما شخصیت سیاسیشان، سکولار است. عامه، قادر نیستند میان این دو سطح، تفکیک کنند و از دیانت فردی، نتایج مطلق میگیرند و تصوّر میکنند دیانت فردی، حداکثر و سقف دیانت است.
🖌 مهدی جمشیدی
اگر یک سیاستمدار، به جای الگوی توسعه، از الگوی اسلامی-ایرانیِ پیشرفت سخن گفت؛ علوم انسانیِ غربی را کنار زد و علوم انسانیِ اسلامی را تأیید کرد؛ سبک زندگیِ غربی را ملامت کرد و در پی بسط سبک زندگیِ اسلامی بود؛ انقلابیگری را نامعقول نشمرد و حامی نظریۀ نظام انقلابی بود؛ از استقرار احکام فرهنگیِ شریعت در جامعه دفاع کرد و سیاست تمایز را بر سیاست هویّت ترجیح نداد؛ مردمسالاری را در چهارچوب دین پذیرفت و توافق جمعی و هوس عمومی و میل ولنگارانه را اصل قلمداد نکرد؛ فضای مجازیِ غربی را بر اساس قاعدۀ نفی سَبیل، برنتابید و در پی مرزبندی با جهانهای فرهنگیِ بیگانه بود؛ مقاومت در برابر عالَم تجدّد را صواب دانست و جهانیسازی و غربیشدن را اصل قلمداد نکرد و سازش را بر چالش ترجیح نداد؛ اقتصاد ملّی را بر پایۀ تولید ملّی و استقلال بنا نهاد و به دنبال شرطیسازیِ معیشت مردم نسبت به بیگانگان نبود؛ از اصحاب فتنه و براندازی و استحاله فاصله گرفت و به روی آنها لبخند نزد و به آنها دست دوستی نداد؛ با جریان اباحهگری و بیبندوباریِ فرهنگی، همراه نشد و در برابر کشف حجاب، سیاست رهاسازی و بیمسئولیّتی را در پیش نگرفت؛ و ... میتوان چنین سیاستمداری را انقلابی دانست نه یک لیبرال مذهبی. اما در جریانهای اصلاح و اعتدال، هیچ سیاستمداری به گزارههای یادشده، اعتقاد ندارد.
🖌مهدی جمشیدی
🔻دیانت در نسخۀ لیبرالهای مذهبی -۵
🖊مهدی جمشیدی
۱. واقعیّت این است که گنجاندن لیبرالهای مذهبی در چهارچوب «انقلاب»، یک توهم باطل است و گذشته از زاویهمندیِ ایدئولوژیک آنها، حتی تجربۀ عملیِ حضور اینان در قدرت سیاسی در دهههای گذشته نیز نشان داده است که بههیچرو، وفادار به اصالتهای انقلابی نیستند و به هر اندازه که بتوانند، میکوشند تا حاکمیّت و جامعه را به سوی استحاله پیش ببرند. اینکه عدّهای خوشبین هستند و حملبرصحت میکنند، واقعیّت قطعی را تغییر نمیدهد. نباید گمان کرد که لیبرالهای مذهبی، جذبشدنی هستند و میتوان آنها را به عنوان یک جریان معرفتی و سیاسی، همسو و همداستان نمود. جریانهای اصلاح و اعتدال، باطن ایدئولوژیکِ منجمدشده و متصلبی دارند که با ارزشهای غایی انقلاب، متضاد است و نمیتوان از آنها انتظار داشت که از خویشتنِ هویّتیشان عبور کنند. هویّت اسلامی و انقلابی به روایت اینان، همان «اسلام رحمانی» است و اسلام رحمانی نیز، حاصل التقاط اسلام و لیبرالیسم است. ازاینرو، در درجۀ اوّل باید از حضور اینان در حاکمیّت جلوگیری کرد و مجال قدرتگیری سیاسی به آنها نداد. حضور اینان در قدرت سیاسی، اگر موجبات استحالههای موردی و بخشی را فراهم نکند، دستکم سبب درجازدن و توقف حرکت انقلاب میشود. دراینحال، بخش عمدۀ ظرفیت انقلابی باید صرف مهار اینان بشود تا مبادا «انقلاب» را به «ضدانقلاب» تبدیل کنند. حضور اینان در قدرت سیاسی، به معنی بازتولید تجدّد در درون حاکمیّت و به طور رسمی است و این شکلی از نفوذ است. نمودهای گفتاری و رسانهای اینان با بودهای باطنی و هویّتیشان تفاوت دارد و تنها اهل معرفت و تشخیص میتوانند طرحهای نهفته و مقاصد بلندمدّتشان را درک کنند. لیبرالیسم ایرانی در لایۀ رسمی، یک واقعیّت سیاسی است و نمیتواند به هیچ بهانهای، چتر انقلاب را آنچنان گسترده و بیمرز و عام تعریف کرد که حتی اینان نیز زیر آن قرار بگیرند و خودی انگاشته شوند. بههرحال، باید هر گونه خوشبینی را کنار گذاشت و به لیبرالهای مذهبی، اعتماد نکرد و فریب ظاهرسازی آنها را نخورد
لیبرالهای مذهبی، بهدرستی دریافتهاند که منطق پیشروی در جامعۀ ایران، «لیبرالیسمِ شبهدینی» است و نه «لیبرالیسمِ خالص»؛ یعنی به دلیل این که جامعۀ ایران، ریشههای عمیق دینی دارد و تضادها و شکافهای آشکار با دین را برنمیتابد، بهناچار باید رویکرد تلفیقی را در پیش گرفت و باطن لیبرالیسم را با ظاهر دین، جمع کرد و به جامعه عرضه نمود. باید بازی دوگانه و دوپهلو را در دستورکار قرار داد و میان نظر و عمل، فاصله افکند. مقصود دگراندیشانِ متأخّر از «بهبودخواهی تدریجی»، همین امر است که رادیکالیسم نیمۀ دوّم دهۀ هفتاد، نتیجۀ معکوس داد و دست حاکمیّت را در مهار لیبرالیسم دولتی گشود و جامعه را نیز بدبین و دلسرد کرد. ازاینرو، باید از شتاب و عجله، پرهیز کرد و گامبهگام، واقعیّتهای سیاسی را تغییر داد؛ به گونهای که حاکمیّت و جامعه احساس نکنند که اتّفاق متفاوتی رقم خورده است و قرار است مسیرها و مدارها دگرگون بشوند. نمایاندن سر منزلِ نهایی، خطاست و واکنشهای منفی و مخالفتآمیز را برمیانگیزاند، اما اگر پلهپله، طرحهای موردی و جزئی به اجرا گذاشته شوند و غوغای رسانهای به راه انداخته نشود، میتوان آرام و خزنده، پیش رفت. ازاینرو، دگراندیشان، همچنان دگراندیش هستند و در هویّت خویش، تجدیدنظر نکردهاند، اما تجربۀ عملی به آنها اثبات کرده که باید از کنشهای یکباره و ناگهانی بگریزند و حسّاسیّت ایجاد نکنند. نیروهای سیاسیِ دگراندیش، فهمیدهاند که اگر هم در جایی به کنشهای رادیکالی نیاز باشد، باید بدنۀ اجتماعیِ بیسر و کور و تودهای را به صحنه آورد و از طریق هیجانزدگی و نامعقولیّت آنها، حاکمیّت را وادار به عقبنشینی و انفعال کرد؛ بهطوریکه هزینۀ این فشارهای خیابانی و از پایین، متوجّه خودشان نشود. نسبتی که جریانهای اصلاح و اعتدال با اغتشاشهای اخیر برقرار کردند، اینچنین بود. اینان «مقدّمات پنهان» و «زمینههای ساختاریِ» لیبرالیسم فرهنگی را فراهم میکنند و جامعۀ مخاطب خویش را تحریک و برانگیخته میسازند و آنگاه کنار میکشند و به عنوان «ناظر بیرون از معرکه»، تحلیل میکنند. دراینحال، این کنشگر خیابانی است که هزینه میپردازد، اما سود کنش او، نصیب نیروهای سیاسیِ دگراندیش میشود. اینان در چنین موقعیّتی، مدعی نقش «میانجیگری» میان حاکمیّت و بخش مخالف جامعه هستند، درحالیکه در مرحلۀ نخست، نقش هدایتگر و برانگیزاننده را ایفا کردهاند. بسیاری، مرحلۀ نخست را احساس نمیکنند و نسبت به آن بیحس هستند، اما همین که نتایج آن در عرصۀ عمومی سربرآوردند، از غفلت به در میآیند و میفهمند زیر پوست جامعه، چه اتّفاقی رخ داده است.
🖌 مهدی جمشیدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات ضد نتانیاهو در کنگره آمریکا
#اخبار_مقاومت_اسلامی
@akh_moq_is
📸اگه تا حالا نسل کشی ندیده بودید...به این اتفاق میگن #نسل_کشی!
اسرائیل بزرگترین دشمن بشر
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#رسانهمجازیقدس☫
🔴 @qods_iraa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 عاقبت وطنفروشی؛ ارازل "زنزندگیآزادی" مصداق حقیقی "از اینجا مانده و از آنجا رانده"!
https://eitaa.com/tazohoorhazrat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥هاشمی رفسنجانی از دلایل فساد و انحراف عقیدتی فرزندانش پرده برداشت !
💥دقیق گفت ، نه ؟
┈┈┈•••༶༓✤༓༶•••┈┈┈
✅کانال #میثم_تمار 👇
@meysame_tammarr
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
.
♻️ برای اولین بار / در جلسه شکایت محسن هاشمی از رسایی چه گذشت
🔰 حمید رسایی: اخیرا محسن هاشمی در یکی از برنامههای شبکه ۳ ادعا کرده که رسایی برای اولین بار مرگ هاشمی در استخر فرح را مطرح کرده و رسایی تندرو است.
بنده به دلایلی قصد طرح علنی این موضوع را نداشتم اما با توجه به اصرار محسن هاشمی نکاتی را یادآوری میکنم. اولا که اساسا اینکه هاشمی در استخر فوت کرد یا جای دیگر محل تردید است. محسن خودش بهتر میداند از چه چیز صحبت میکنم. ثانیا ادعای مرگ هاشمی در #استخر_فرح برای بار اول توسط بنده مطرح نشد بلکه این موضوع همان ایام پس از مرگ آقای هاشمی، در رسانههای مختلف بدون اینکه تکذیب شود، مطرح میشد تا اینکه پس از مدت زیادی در نشریه ۹دی در ضمن یادداشتی مطرح شد.
محسن هاشمی بدون شکایت از بقیه فقط از بنده که مدیر مسئول ۹ دی بودم شکایت کرد و توسط دادگاه ویژه هم بنده احضار شدم. در دادگاه ویژه مستنداتم در این باره را ارائه کردم. پس از آن دادگاه ویژه، آقای محسن هاشمی را هم فراخواند. در جلسه مذکور، محسن هاشمی استخر را ساخته شده پس از انقلاب دانست که در کاخ متعلق به همسر هویدا ساخته شده!
من گفتم اولا چرا وقتی این همه مطرح شد، تکذیب نکردید، ثانیا اینکه بدتر شد! اعتراض ما به خُلق اشرافی هاشمی رفسنجانی بود ولی اعتراف به ساخت استخر اختصاصی آن هم با بیت المال برای استفاده شخصی شخص هاشمی و خانواده وی، یعنی او خودِ فرح شده بود! در این جلسه مستندات متعددی به نقل از خانواده هاشمی درباره این استخر اختصاصی ارائه کردم که همگی در رسانههای عمومی مطرح شده بود و من فقط آنها را کنار هم قرار داده بودم.
محسن هاشمی عصبانی شد و شروع کرد به فریاد زدن. کار از فریاد گذشت و از عصبانیت نعره میکشید! من فقط در حالی که لیوان آب را سر میکشیدم و به او نگاه میکردم، گفتم صدای من از تو بلندتر است ولی اینجا جای دلیل آوردن است نه فریاد!
محسن هاشمی در حالی که ساختمان دادگاه ویژه را روی سرش گذاشته بود، ادعا میکرد که من به پدرش بیاحترامی کردهام! من هم فقط میگفتم اینها ادعاهای مستند خواهر و برادر خودت و وکیل خانوادگی و دوستانتان است که من کنار هم قرار دادم. اگر توهین است آنها کردهاند.
به دلیل فریادهای نامتعارف، محسن را از جلسه بیرون بردند. مسئولان جلسه دادگاه ویژه از صبوری و خویشتنداری من در برابر فریادهای هاشمی و توهینهای وی تشکر کردند. در نهایت کلیه مستندات را به آنها ارائه دادم و نتیجه جلسه دادگاه با توجه به ادله ارائه شده (که تمامی آنها مواضع فرزندان هاشمی، وکیل خانوادگی هاشمی، دوستان نزدیک وی بود) پس از مدتی تبرئه بنده بود و حکم منع تعقیبم صادر شد.
عصبانیت محسن هاشمی از آن جلسه است که درکش میکنم.
👈 کانال حمید رسایی: @rasaee
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
♻️ حیوان جلّال / اغوا و حرامخوارسازی مدیران و خواص، از سنگینترین جنگهای نرم تاریخ کشور!
👈 کانال حمید رسایی: @rasaee
هدایت شده از ✅گلچین سیاسی و اجتماعی
🔴 سانسور یک "خبر/ نگرانی" مهم
🔹حتی یک روزنامه منسوب به پدر خواندگان جبهه اصلاحات و "شورای راهبری دولت چهاردهم" حاضر نشد درد دل آمیخته با گلایه و اعتراض آقای پزشکیان را که خبر بسیار مهمی هم بود، در گوشه ای از صفحه اول تیتر کند؛ چرا که آنها، ذی نفعان اصلی مهره چینی و تحمیل وزیر در شورای مذکور هستند.
🔻رئیس جمهور منتخب، دیروز در جمع اعضای ستاد های مردمی خود گفت: "انتخاب مسئولان، برای ما معضل شده، چون شعار دادیم انتخاب برتر میکنیم، اما حالا به همه میگوییم کمک کنید، اما آدمهای خودشان را معرفی میکنند؛ نمیدانم باید چه کار کنیم"./محمد ایمانی
🇮🇷 گلچین سیاسی
🆔 @Golchinseyasy
هدایت شده از [شیخ محمّدحسن قمی]
این تصویر، نقشه کشور و #گنبد_گرمایی است که از امروز چهارشنبه سوم مرداد ۱۴۰۳ تا یکشنبه آینده کل کشور را فرامیگیرد.
طبق آمار، این چهار روز گرم و طاقتفرسا در تاریخ کره زمین بیسابقه است.
انتخاب با خودمان است که در این چهار پنج روز کار کشور را به #بحران_قطع_برق و #انفجار_نیروگاهها بکشانیم یا اینکه به کمک هم یک تجربه موفق دیگر در #همدلی_اجتماعی در حل مسائل ثبت کنیم.
در این چند روز نمیتوانیم یخچالها و فریزرها را از برق بکشیم، یا نمیتوانیم اصلاً چراغ روشن نکنیم و در تاریکی بنشینیم، همانطور که نمیشود اصلاً تلویزیون نبینیم؛
ولی میشود #تلویزیون را بیهوده روشن نگه نداریم،
میشود #چراغهای_اضافه را خاموش و با نور کمتر سرکنیم،
میشود از شستوشوی غیر ضروری لباسها با #ماشین_لباسشویی خودداری کنیم،
میشود ظرفها را بهجای #ماشین_ظرفشویی با دست بشوریم،
میشود لباسهایمان را بدون خط اتوی هنداونه قاچ کن بپوشیم،
و خیلی کارهای دیگر که اگر دلمان بخواهد به هم و به کشور کمک کنیم، فکر میکنیم و به آنها میرسیم.
دوران #جنگ_تحمیلی را #مردم اداره کردند نه مسئولان و حکمرانان؛ باورمان شود که حالا هم مسئولان بدون کمک ما مردم نمیتوانند کار کشور را پیش ببرند.
حالا دیگر خود دانیم و وجدانهای بیدارمان.
به همدیگر هم #اطلاع_رسانی کنیم.
🌐کانال شیخ محمد حسن قمی
هدایت شده از عمار
#سواد_رسانه
هوش مصنوعی واقعا داره ترسناک میشه!
🤔کلا چیزی که هیچ وقت وجود نداشته رو بهت نشون میده!
این روزها در باور ویدیوها کاملا احتیاط کنید.
#محرم #امام_حسین
#امام_زمان
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#محبان_مهدی_او_خواهد_آمد
#برای_فرج_دعا_کنیم
@ammar1402bahman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبری عجیب و غریب و قابل تعمق.
حالا نوبت میرسه به پخش اعتراف از شبکه یک تلویزیون ایران... دکتره داره میگه تمام کسانی که اوایل شیوع کرونا آمار گفتیم بر اثر کرونا مردن دروغ بوده و علت اصلی مرگ شون استفاده از داروی رمدسیور بوده... و در ادامه میگه فهمیدیم درمان واقعی کرونا دوز مناسب ویتامین D هست و بیمارانی که دوز ویتامین شون کمتر از ۴۰ هست فوت میشن اما بقیه خوب میشن و مرخص میشن.. و میگه مافیایی از بالا جلومون رو گرفت حقیقت رو به مردم نگیم!