eitaa logo
کانال حمید میرشمسی
39 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
3.4هزار ویدیو
3 فایل
قسّام بهشت و دوزخ آن عقده گشای، ما را نگذارد که درآییم ز پای
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ روایت تکان‌دهنده رهبر انقلاب از مشت محکم قرآن بر دهان منافقین وسوسه‌کننده در جنگ احد این آیه شریفه قران، جواب کسانی است که در داخل کشور منافقانه برای باز کردن پای آمریکا تلاش می‌کنند.
هدایت شده از همه چیزستان
11.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خبر نگار می پرسد؟ به نظر شما چند دین آسمانی وجودداره؟ واین نوجوان ۱۳ ساله پاسخی می دهد که خبرنگار را شگفت زده می کند.😳 🇮🇷 👇👇 💁‍♂ @hamechizestan313
هدایت شده از خبر فوری سراسری
5.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♨️ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: 🔹 ۶۰ درصد پوشاک کشور قاچاق است، ۷۰ درصد اسباب بازی قاچاق است، کانتینر‌هایی که وارد کشور می‌شوند، هیچ‌کدام از ایکس‌ری رد نمی‌شوند. 🔹 اگر بجای پوشاک قاچاق، اسلحه هم وارد کشور شود کسی متوجه نمی‌شود! ✍ این مصاحبه، اظهارنظر یا عقیده شخصی نیست. چیزی که در این ویدئو دیده میشه ارائه آمار و یک گزارش میدانی ست که دبیر شورای عالی در حوزه فرهنگ ارائه میده اما هشداری که درونش وجود داره امنیتی ست. این آمار قطعا در اختیار قوه قضائیه و بخش های نظارت بر قاچاق کالا هم قرار داده شده و در جریان هستند. حیرت آوره !!! 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا @fori_sarasari
هدایت شده از گوهر معرفت
توییت جنجالی وتامل برانگیز دانشمند ، متفکر شهیر و استاد بزرگ علوم غریبه روسی الکساندر دوگین: "چهارمین نظریه سیاسی از ایران است" او می‌گوید چهارمین و آخرین تز تسلط بر عالم تز اسلام شیعی بر خاسته از سرزمین ایران است ┏━━━🇮🇷🕌🇮🇷━━━┓   گوهر معرفت @gowharemarefat ┗━━━🇮🇷🕌🇮🇷━ ⚠️نشر مطالب کانال شرعا همراه نام و لینک جایز میباشد⛔
هدایت شده از جهش ایران
20.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺رفتار آقای پزشکیان یا از روی سادگی است یا از روی پیچیدگی ولی وقتی گفتید حرف زدن بلد نیستید منطقا نباید حرف بزنید...👌 بشنوید از حجت الاسلام قاسمیان که وفاق پر نفاق را به شیوایی قرآن رسوا می‌کنند. 🗳 جهش ایران | @jahesheiran
11.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️هشدار بسیار مهم عارف الهی حضرت آیه الله قرهی(حفظه الله ) در مورد نزدیکی فتنه ی اکبر❗️ یا ایها المؤمنون الحذر الحذر الحذر
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️ عصبانیت قالیباف در روزهای دلار ۳۶ هزار تومانی جناب آقای قالیباف کمی از سختگیریهاتان نسبت به دولت شهید رییسی را در قبال دولت پزشکیان هم بکار ببندید و برای دلار ۸۰ هزارتومانی و وضعیت مسکن و برق و گاز و... هم برای وزرای پزشکیان به منظور پاسخگویی ضرب الاجل تعیین کنید! 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا @fori_sarasari
هدایت شده از کانال روشنگری‌🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡 یه خبرنگار آمریکایی سفری به ایران داشته و با مردم گفتگوهایی داشته. بعضی از مردم در توصیف آمریکا چیزهایی گفته‌اند که کُرک و پر این آمریکایی ریخته! 🟢 ببینید این خبرنگار درباره تصور ایرانی‌ها از کشور خودشون و از آمریکا چه نظری دارد! 🔹 قدیمی‌ها درباره «مرغ همسایه» حرف‌های قشنگی می‌زدن، خدا رحمتشون کنه 🌺 👉 @roshangarii 🚩
،،،، شورای‌عالی فضای مجازی با مصوبه‌اش درباره‌ی رفع فیلتر، به دولت متخاصم آمریکا اجازه داد که به‌آسانی و بی‌مانع، از دو سکوی مجازی برای «اغتشاش‌سازی در ایران» استفاده کند. در اغتشاش سال ۱۴۰۱ نیز امریکا در همین بسترها، شبکه‌سازی و تهییج نمود و کشف حجاب را مستقر کرد. گویا «حاکمیت، علیه حاکمیت» است ... https://virasty.com/Mehdi_jamshidi/1735060863691240432
🔻غیرمحرمانه با بزرگان جبهۀ انقلاب 🖊مهدی جمشیدی ۱. فرضیۀ من این است که حاکمیّت و یا دست‌کم بخش عمدۀ آن، دچار مجموعه‌‌ای درهم‌تنیده از سیاست‌های فرساینده و مخرّب شده است که در پی آنها، اکنون وارد مرحلۀ به‌شدّت چالش‌برانگیز و مخاطره‌آفرینی شده‌ایم که لحظه‌به‌لحظه، امکان‌های بازگشت و جبران، بیشتر زوال می‌یابند و شرایط قهری، ما را به محاصره درمی‌آورند. برای اثبات سخنم، به شواهد تجربی و عینی استناد می‌کنم. ۲. در همۀ انتخابات‌ها، دوگانۀ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطرح می‌شود و در نهایت نیز، مشارکت حداکثری، ترجیح داده می‌شود و صالحان در اثر سازوکارهای سکولاریستی، از قدرت بازمی‌ماندند. چندی که می‌گذرد، نارضایتی‌های اجتماعی از منتخبِ متوسط یا ضعیف، سربرمی‌آورد و مشارکت حداکثری، دود می‌شود و به هوا می‌رود. این چرخۀ باطل، دهه‌ها در جریان بوده و انتخابات ریاست‌جمهوریِ اخیر نیز، نمونۀ روشن آن است. این در حالی است که حاکمیّت باید از طریق انتخاب «اصلح»، معضل دیرینۀ «کارآمدی» را علاج می‌کرد و آن‌گاه به‌صورت خودبه‌خود، «مشارکت حداکثری» نیز در دوره‌های بعدی برآورده می‌شد. ۳. از سال آغاز دهۀ نود، جریان تجدّدی تلاش کرد تا از حجاب، بحران بیافریند. در این راستا، گام‌به‌گام پیش آمد و در نهایت در سال نودوشش، چندین زن روسری‌شان را بر سر چوب نهادند و آشکارا، کشف حجاب کردند. در اینجا بود که موج شکل گرفت و اندک‌اندک، کشف حجاب به یک «جریان اجتماعی» تبدیل شد و در نهایت در متن اغتشاش، حالت انفجاری یافت. حاکمیّت نیز در مقابل، منفعل گردید و حجاب را رها کرد و به بهانۀ تقنین، سه سال در وضع تعلیق به‌سربرد؛ قانونی که اکنون دولت لیبرال، به اجرای آن تن در نمی‌دهد و البته مسألۀ این دولت، خودِ «قانونی‌بودن حجاب» است و می‌خواهد از کشف حجاب، عبور کند و برهنگی را به‌عنوان خط قرمز معرفی نماید. از این گذشته، کارگزارانی که در این مدت، سخن از «سازوکار فرهنگی» به میان آوردند، قدمی برنداشتند و نشان دادند کار فرهنگی، اسم رمزی برای تحقّق حجاب اختیاری است. ۴. در زمینۀ فضای مجازی نیز، حاکمیّت با وجود این‌که می‌داند از میانۀ دهۀ هشتاد به این سو، همواره شبکه‌های اجتماعیِ غربی، خاستگاه اصلی تدارک نظری و عملیِ بحران‌ها و تنش‌ها بوده‌اند، اما اینک در مسیر گشودن دوبارۀ آنها حرکت می‌کند. در اغتشاش اخیر، به‌عیان دیدیم که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، ابتدا به تولید و بازتولید «هویّت‌های دگراندیشانه» پرداختند و سپس این هویّت‌های تجدّدی را در مسألۀ حجاب، متمرکز کردند و از ظرفیت آنها، «اغتشاش خیابانی» پدید آوردند. این بدان معنی است که حاکمیّت، به دیگریِ سیاسی و تمدّنی‌اش، مجال و میدان داده تا جامعه‌اش و ذهنیّت فرهنگیِ مردمانش را به‌آسانی، به تصرّف خود درآورد و آن‌گاه بر اساس این بدنۀ اجتماعیِ استحاله‌شده و مخالف، طرح‌های تجدّدیِ خویش را پیش ببرد. فیلترینگ، همۀ برنامۀ حکمرانی نیست، اما در زمانۀ جنگ و نزاع هویّتی، به‌قطع، یکی از اضلاع مواجهه است. اکنون حاکمیّت در مسیر میدان‌دادن به بسترها و سکوهای تجدّدی قرار گرفته و این اقدام را احیای سرمایۀ اجتماعی‌اش می‌داند، درحالی‌که داستان، معکوس است؛ چون نه‌فقط سرمایۀ اجتماعی‌اش، بیشتر دچار زوال هویّتی خواهد شد، بلکه حتی لایه‌ای از جامعه که هوادار سرسخت او هستند، با مشاهدۀ این سیاست‌های لیبرالی، سرخورده و دلزده می‌شوند و همچون گذشته، حاضر به پرداخت هزینه نخواهند شد. ازاین‌رو، حاکمیّت در روزهای دشوارِ پیش رو، تنها خواهد ماند. ۵. به‌نظرم همین سیاست‌های ناصواب و نامعقول برای این‌که حاکمیّت را در شرایط بحرانی و موقعیّت گره‌خوردگی قرار بدهند، کافی هستند. مسأله این است که کنش‌ها و دغدغه‌ها و سازوکارها از وجه «ساختاری»، غلط اندر غلط هستند؛ یعنی «مدار» و «مسیر»، نابجاست و امنیّت ملّی را دچار چالش‌های مهلک خواهد کرد. اینک به‌جای آن‌که در افق «بازسازی انقلابی» حرکت کنیم و فاصله‌ها و زاویه‌ها از اصالت‌های انقلابی را جبران نماییم و به مبنا و منطق امام خمینی بازگردیم، در جهت معکوس آن به حرکت افتاده‌ایم و لیبرالیسم را در همۀ اضلاع و وجوهش، محقّق می‌کنیم. این مسیر، به ناکجاآباد خواهد انجامید و حاکمیّت را چه از درون و چه از بیرون، دچار انسداد خواهد کرد. حاکمیّتی که ذهنیّت و هویّت جامعه‌اش را به‌راحتی در اختیار ساختارهای ارتباطی‌ای قرار بدهد که مخالف‌پرور و معارض‌ساز هستند، روزبه‌روز، نحیف‌تر و محدودتر خواهد شد و جز پوسته‌ای ظاهری از آن باقی نخواهد ماند. این سیاست، هرگز به احیای سرمایۀ اجتماعی نخواهد انجامید، بلکه برعکس، از جامعه، یک قلمرو غیرانقلابی و تجدّدی خواهد ساخت که به‌مثابه ابزار «سکولاریزاسیون حاکمیّتی» عمل خواهد کرد؛ و مگر تاکنون، چنین نبوده است؟! روی سخن من با بزرگان جبهۀ انقلاب است؛ به صحنه بیایید! https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
،،،، آیت‌الله خزعلی نقل کرده که علامه مصباح به ایشان گفته بودند: «خاتمی سَیّئة مِن سَیِّئاتِ هاشمی»؛ یعنی خاتمی، تنها یکی از گناهان هاشمی است. آری، هاشمی، ریشه‌ی «واگرایی‌های دهه‌ی هفتاد» بود که در نقطه‌ی نهایی‌اش، به فتنه‌ی سال هشتادوهشت انجامید. عاقبت شخصیت‌های انقلاب، بسی متفاوت است... https://virasty.com/Mehdi_jamshidi/1735364048853321314