هدایت شده از مفدا کرمان
#پویش_نسخه
🗳پویش #نسخه_حضور
دکتر مصطفی یزدانی 👇🏻
فوق تخصص اعصاب و روان کودک و نوجوان
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
📌 آینده ایران عزیز به انتخاب ما بستگی دارد. 🇮🇷
✍️ دانشگاه علوم پزشکی کرمان
#انتخابات_۱۴۰۲
#من_رأی_میدهم
#انتخاب_قوی_ایران_قوی
🆔️@mefdakerman
هدایت شده از مفدا کرمان
#پویش_نسخه
🗳پویش #نسخه_حضور
دکتر اعظم غلامی👇🏻
فوق تخصص ریه کودکان
📌 آینده ایران عزیز به انتخاب ما بستگی دارد. 🇮🇷
✍️ دانشگاه علوم پزشکی کرمان
#انتخابات_۱۴۰۲
#من_رأی_میدهم
#انتخاب_قوی_ایران_قوی
🆔️@mefdakerman
هدایت شده از مفدا کرمان
#پویش_نسخه
🗳پویش #نسخه_حضور
دکتر بیژن احمدی 👇🏻
فوق تخصص گوارش
📌 آینده ایران عزیز به انتخاب ما بستگی دارد. 🇮🇷
✍️ دانشگاه علوم پزشکی کرمان
#انتخابات_۱۴۰۲
#من_رأی_میدهم
#انتخاب_قوی_ایران_قوی
🆔️@mefdakerman
📌مناظره دانشجویی موافقان و مخالفان شرکت در انتخابات
⭕دانشگاه ولی عصر رفسنجان
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌چرا باید رای بدهیم وقتی نظام خودش شخص خاصی رو انتخاب می کند؟
⭕دانشجویان نخبه و فعالین فرهنگی سیاسی استان کرمان پاسخ می دهند...
💥مناظره دانشجویی
✌🏻کاری از باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
#انتخابات
#استان_کرمان
#حامیم
#صداوسیما
#شبکه_کرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌چه ضمانتی وجود دارد که با رای من در انتخابات مجلس، مشکلات حل شود؟
⭕دانشجویان نخبه و فعالین فرهنگی سیاسی استان کرمان پاسخ می دهند...
💥مناظره دانشجویی
✌🏻کاری از باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
#انتخابات
#استان_کرمان
#حامیم
#صدا_سیما
#شبکه_کرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اگر صداقت ملاک است، پس چرا رفراندوم در نظام برگزار نمی شود؟
⭕دانشجویان نخبه و فعالین فرهنگی سیاسی استان کرمان پاسخ می دهند...
💥مناظره دانشجویی
✌🏻کاری از باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
#انتخابات
#استان_کرمان
#حامیم
#صدا_سیما
#شبکه_کرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#مشی_سیاسی_رضوی | کادر سازی افراد صالح
🔹«یونس بن عبدالرحمان» نمونهای از این تربیت یافتگان مکتب رضوی است که پیشنهاد رشوههای سنگین، اثری بر صداقت و حُسن عملکرد او ندارد.
#دعوت ✌️
#انتخاب_مردم
#تنها_نرو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 آمار پر رنگ حضور زنان در بین کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم
«در انتخابات امسال مجلس، بیش از ۱۷۰۰ خانم، کاندید شده اند که نسبت به انتخابات سال ۹۸، شاهد افزایش دوبرابری هستیم.»
#دعوت✌️
#انتخاب_مردم
#تنها_نرو
دانشجویان عزیز
در این ایام انتخابات بارها دغدغه شما رو از نزدیک حس کردم و بسیار غبطه خوردم...
شوق و علاقه و پشت کار برای لبیک به فرمان ولی امر مسلمین ، به منظور ایرانی آباد را از نزدیک مشاهده کردم.
آفرین بر شما دانشجویان عزیز کرمان که پرچمدار بودید
آفرین بر شما که وارد گود شدید و همچون سردار دل ها ، مرد میدان شدید...
از نزدیک شاهد بودم که چه تعداد افراد مختلف و کثیری را با منطقی صحیح و کلامی دلنشین ، به انتخابات دعوت کردید .
ما که قابل تقدیر از شما عزیزان نیستیم اما امیدوارم صاحب العصر و الزمان، به بهترین صورت اجر این تلاش های شما را بدهند.
تشکر از مسئولین که فضا و بستر را مهیا کردند...
💪وعده ما فردا ساعت ۸ ، پای صندوق رای...
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
اگر رای دادن مهم نبود
انقدر دشمن رای ندادن رو تبلیغ نمیکرد!
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
هدایت شده از آن سو | روایت آنسوی ماجرا
✅۱+۳ استدلال برای آنکه چرا رای ندادن خطای فاحش است؟
1⃣ فیلسوفان غرب میگفتند؛
انسان حیوانی است سیاسی
این گزاره اگرچه تعریف محدود از ماهیت انسان است، اما حداقل یک چیز را مشخص میکند، آن هم اینکه همهی کنشهای انسان، خودآگاه یا ناخودآگاه، مستقیم یا غیرمستقیم، عملی است سیاسی.
👈 پس کسی نمیتواند ادعا کند که
"من سیاسی نیستم"
یا "کاری با سیاست ندارم".
2⃣ فلاسفهی اسلامی نظیر علامهی بزرگوار طباطبایی و شهید مطهری نیز قائل بودند که :
"انسان مدنی بالطبع است".
یعنی انسان ذاتا موجودی است اجتماعی.
▫️انسان بدون جامعه معنا ندارد و جامعه بدون انسان.
▫️پس "من انسان"، در کنار "ما" است که معنا مییابد.
▫️"هویت فردی" انسان درهمتنیده شده با "هویت اجتماعی" او.
👈 پس به یک معنا، "خیر و شر فردی" او هم گرده خورده با "خیر و شر جمعی".
3⃣ "سیاست عملی" از آنجا که ناظر به میدان حقیقی زندگی انسان است، با "واقعیت" گره خورده نه "رؤیا".
👇👇👇اااا
البته در حوزهی فلسفهی سیاسی میتوان رؤیاپردازی کرد و از اتوپیا و جامعهی آرمانی و ویژگیهای آن گفت و نوشت و برای تحقق آن تلاش کرد، اما کیست که نداند فاصلهی وضع موجود تا وضعیت آرمانی، به دلیل "واقعیتهای حقیقی یا برساخت"، فاصلهی زیادی است.
👈 پس، انسان چارهای ندارد جز آنکه واقعیتها را ببیند و متناظر آن، دست به کنش و اقدام بزند.
4⃣🗳 با این سه مقدمه، در نسبت با انتخابات پیشرو، دو راه پیش روی ما است:
الف: عدم شرکت در انتخابات، به دلیل انتقاد یا اعتراض به وضع موجود.
ب: شرکت در انتخابات، با دیدن همهی واقعیات موجود در میدان عمل.
🔸انتخاب راه اول (با هر دلیل و ادلهی درست یا نادرستی)، کنشی است بیحاصل. چراکه رأی ندادن من، به این معنی نیست که دیگران هم رأی نخواهند داد.
👈 پس جامعه تبدیل میشود به دو گروه "رأیدهنده" و "رأیندهنده" (فارغ از نسبت بزرگی و کوچکی این دو گروه).
👈 نتیجه آنکه جمعیت رأیدهنده، برای کل جامعه، و از جمله رأیندهندگان تصمیم میگیرند.
▫️و احتمالا هر انسان عاقلی میداند که این نتیجه، به مراتب بدتر از نتیجهی تصمیم اول است.
▪️واضح است که در این کنش، حتی رأی نصفه و نیمه، یا رأی سفید هم همین نتیجهای را دارد که رأی ندادن.
🔹️پس به نظر میرسد عاقلانهترین کنشی که هر ایرانی برای رسیدن به "خیر فردی و جمعی" میتواند انجام دهد انتخاب راه دوم، و شرکت در انتخابات است.
👈▫️و البته این به معنای ندیدن واقعیات موجود و مشکلات عدیدهای که وجود دارد نیست.
👈☑️ اتفاقا برای حل همین مشکلات است که باید در انتخابات شرکت کرد و گزینهای که متصور است بهتر از دیگران باشد را انتخاب کرد.
🔸️یادمان باشد ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، تا زمانی که در این جغرافیا زیست میکنیم، زندگی ما با هم گره خورده است و مسیر "خیر فردی" از دریچهی "خیر جمعی" میگذرد.
✍محمد پور غلامی
باشگاه رسانه دانشگاهیان
روایت آنسوی ماجرا | @onsoo_ir
هدایت شده از بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #رای_نده !!!!!
🔸️حرکت جذاب در موکب جامع انتخاباتی دانشگاه فرهنگیان
🔹️فلش ماب دانشجو معلمان در چهارراه سمیه (طهماسب آباد )
◾تشکل های اسلامی دانشگاه فرهنگیان
▫️بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان
@bso_f_kerman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 جوانها، پیشران میدان #انتخابات
🔹️رهبر انقلاب با اشاره به پیشران بودن جوانها در انتخابات: هم خود جوانها همه شرکت کنند، هم دیگران را تشویق به شرکت کنند. یکی از کارهای شما جوانها همین است؛ پدرها، مادرها، همدرسها، خویشاوندان، هممحلّهها و همهی مرتبطین را با استدلال میتوانید تشویق کنید؛ کاری است که ممکن است.
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
#پویش_دعوت ✌🇮🇷
#انتخاب_مردم
#تنها_نرو
📌ارسالی از دانشگاه فرهنگیان واحد رفسنجان
ما به عهد خویش کافر نیستیم
استخوان در حلق حیدر نیستیم
💪درود ب. دانشجویان خواهر که رای اولی بودند✌🏻
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
📌ارسالی از دانشجویان بزرگوار
✨سردار دلها✨
قاتلین تو میگویند :
رای ندهید 🚫
✅چه دلیلی بهتر از مخالفت با قاتلین تو
هیئت دانشجویی حب الحسین (هیئت دانشگاه فرهنگیان رفسنجان)
https://eitaa.com/hobolhossein_cfu
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ارسالی
📌حضور گرم و پرشور دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در یک روز برفی برای شرکت در انتخابات
#وظیفه_ملی
#همه_باهم_برای_ایران
🔵 دانشگاه شهید باهنر کرمان
🌱باشگاه دانشجویی حامیم استان کرمان
🆔@hamimkerman
هدایت شده از رسانه فادا
📸 #گزارش_تصویری | حضور شعبه اخذ رأی سیار درپردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان همراه باحضور چشمگیر دانشجو معلمان
🔹️ نمازخانه پردیس خواجه نصیرالدین طوسی
🗓جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
📌 روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کرمان
📲 #رسانه_فادا | دانشگاه فرهنگیان کرمان
👉 @fada_cfu_kerman
37.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷حال و هوای صندوق سیار شماره ۲۹۶ واقع در بیمارستان افضلی پور
🇮🇷حماسه حضور🇮🇷
#مشارکت_رقابت_سلامت_امنیت
#مدافعان_سلامت
#دانشگاه_علوم_پزشکی_کرمان
#روابط_عمومی_دانشگاه_علوم_پزشکی_کرمان
┈┈••✾•🌿🍏🌿•✾••┈┈
http://eitaa.com/salamatekerman
┈┈••✾•🌿🍏🌿•✾••┈┈
هدایت شده از پویش ملی #دعوت کرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 من اومدم پای صندوق رای ، شما چرا نیومدی...!؟
شما هم یکنفر را دعوت کنید برای رای دادن🗳
#دعوت
#تنها_نرو
#من_هم_رای_میدهم
https://eitaa.com/daavat1402
هدایت شده از آن سو | روایت آنسوی ماجرا
🗳 آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
1⃣ یکم :: این انتخابات هم برگزار شد و باز هم پیروز نهایی مردم اند.
رمز و رازش نیز در بلوغ سیاسی این دوره از انتخابات است.
📍ما سه دسته آرا داریم ::
::» رای عادی که یک رای دارد و به نفع نامزد مورد علاقه خود به صندوق می اندازد.
::» رای پرقدرت که تبلیغ می کند تا دیگران نیز به نامزد مورد علاقه او رای دهند.
::» دسته سوم آرای فداکار است. آرای فداکار، آرائی هستند که بجز نامزد مورد علاقه شان، تلاش می کنند مردم را فارغ از هر جهت گیری پای صندوق بیاورند و دعوت به مشارکت کنند.
📍« این دوره آرای فداکار بسیار برجسته و چشمگیر بودند و این یک بلوغ قابل اعتنا در سپهر سیاسی کشور است. »
▫️مشارکت از روزها پیش شروع شده بود و تا پای صندوق رای امتداد داشت.
▪️تمام تلاش مردم و فعالان رسانه ای این بود که چند نفری را با خود پای صندوق رای بیاورد.
▫️شکوه این انتخابات به بلوغ سیاسی یک جامعه است. به احساس مسوولیت جامعه ای که بسیار جلوتر از گروه ها و جریانات سیاسی است.
🔸این دستاورد را نباید دستکم گرفت.
اما چرا این دستاورد اهمیت دارد؟
2⃣ دوم.
واقعیت اینست که ما در یک جنگ صدای تمام عیار قرار داریم.
👈جنگ صدا، جنگ در عصر شبکه هاست.
▫️جامعه امروز مثل کندوی عسل تبدیل به شبکه هایی شده است که این شبکه ها الزاما بهم متصل نیست و راه ندارد.
مثل اتاق های یک ساختمان بزرگ که ساکنان هر اتاق از اتاق مجاور خود بی اطلاع هستند.
این جامعه شبکه ای دارای فوائد و مضراتی است که از حوصله این متن خارج است. اینکه چطور از یک جامعه تخت و بی مانع به یک جامعه شبکه ای رسیدیم نیز قابل بحث است و بماند بعد.
::» اجمالا اینکه
«جامعه شبکه ای محصول رسانه های اجتماعی و شبکه های نوین و جامعه پلتفرمی است.»
🔸اما مساله اصلی اینجاست که در این جامعه شبکه ای، جنگ صدا رخ می دهد و اساسا صدا به سادگی در بین اتاق ها نمی چرخد.
👈 اینطور نیست که یک صدای بلند در همه اتاق ها پخش شود و به گوش همه مردم برسد.
👈 از سوئی دیگر صدای دشمن با تمام قوا و با خرده رسانه هایی از جنس خبری و سرگرمی و سبک زندگی و غیره پای خود را به این شبکه ها رساندند.
واقعیت امروز جامعه را باید با این جنگ صدا در جامعه شبکه ای دید.
📍ثمره چنین جامعه ای اینست که اساسا صدا به صدا نمی رسد و بخش قابل اعتنایی از جامعه صدای رسانه های مرجع و مسوولین و حاکمیت را دریافت نمی کنند که بخواهند نسبت بدان واکنش نشان دهند.
👈آنهم در شرایطی که صداهای مزاحم دشمن وجود دارد.
❗️گذشت زمانی که رسانه ملی یک حرف را می توانست تا دل روستاها و قلب کویر و پشت کوه ها برساند.
امروز رسانه ملی نیز انحصارش شکسته شده است و او هم یک صداست میان انبوهی از صداهای دیگر.
3⃣ سوم. اینکه در جامعه شبکه ای چه باید کرد و حاکمیت باید چه کند که نمی کند، مجال این یادداشت نیست.
اما خلاصه کلام اینست که :
در جامعه شبکه ای همه باید رسانه شوند. همه باید بلند شوند.
قیام کنند.
👈 شهروند رسانه ها باید تبدیل شوند به رسانه های متعهد و مسوولیت پذیر نسبت به دیگر شهروندان پیرامونی خود که یک شبکه را تشکیل می دهند.
☑️ اگر چنین اتفاقی رخ دهد انتظار می رود جامعه حرکت و رشد کند.
🔹➿ به تعبیر ساده تر رشد جامعه در «رشد حلقه های رسانه ای - میانی» است که نقش رسانه های خرد را بازی می کنند و صدای حق را به دل شبکه ها می رسانند.
4⃣ چهارم.
از این جهت بزرگترین ثمره این انتخابات «رشد رسانه های خردی» است که احساس مسوولیت در قبال جامعه خود کردند و با بلوغ سیاسی خود رابه مردم رساندند تا پیام مشارکت را به آنها برسانند.
🔻کافی بود یک جمله به قلب و ذهن مردم برسد.
▫️اینکه ببینید در میانه این میدان شفاف چه تصمیمی باید بگیرید. میدانی که یک سویه آن تروریست ها و تکفیری ها و کودک کش ها و تجزیه طلب ها هستند و سوی دیگر آن از حاج قاسم تا دختر کاپشن صورتی و گوشواره قلبی در انتظار ایستادند.
▫️این صدا به هرکس رسیده است دلش را لرزانده و نقش تاریخی خود را به درستی انتخاب کرده است.
🔸اما طنین این صدا در همه شبکه ها راه یافت؟
▫️آینده تاریخ را همین رسانه های خرد می سازند. همین شهروند رسانه ها.
▫️همین حلقه های میانی که باید قیام کنند تا مردم بلند شوند.
🔹راهی نیز جز این نیست.
یک راه پیش روست؛ اینکه هرکس هرجا نشسته است؛ بایستد و تمام.
✍ محسن مهدیان
باشگاه رسانه دانشگاهیان
روایت آنسوی ماجرا | @onsoo_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انداختن معلم تبریزی در قفس شیر توسط شاه #پهلوی
#پهلوی_بدون_روتوش | #روشنگری
📣تشکل حوزوی سُعداء قم
🆔 @soada_qom
هدایت شده از آن سو | روایت آنسوی ماجرا
▫️چالش اندیشورزی
مگاترندهای جامعه ایرانی
انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر نشان داد که «جامعهی ایران دستخوش تغییرات فرهنگی-اجتماعی مهمی است» که باید گفت نظام حکمرانی و نخبگان سیاسی، نه تنها توجه چندانی به آن ندارند، بلکه همچنان میخواهند به شیوهی سنتی زمام امور را در دست داشته باشد.
👈 شاید همین هم موجب گسست بیشتر بین جامعه و ساختار سیاسی شده است.
▫️پس به یک معنا، مهمترین و فوریترین کاری که نظام سیاسی باید در یکی دو سال پیشرو انجام دهد، شناخت دقیق از این تغییرات، و پیشبینی "روندهای آینده" است.
🔸️از این حیث، به نظر میرسد ما حداقل با سه "مگا ترند" در نسبت با جامعهی ایران مواجهیم.
البته مشخص است بخشی از آنها، متأثر از فضای تحولات شگرف بینالمللی در فرهنگ، سیاست و سبک زندگی مخصوصا در یکی دو دههی اخیر است:
۱. تکثرگرایی:
جامعهی ایران، جامعهی متکثر و متنوعی از حیث فرهنگی و سیاسی است.
هرچه از دهههای ابتدایی انقلاب فاصله میگیریم، این تکثر پررنگتر شده است. ✔️ پس تقسیمبندیهای سنتی سیاسی، دیگر جوابگوی این جامعه نیست.
نه چپ و راست دیگر محلی از اعراب دارد، و نه دوگانههای کهنهی اصولگرا و اصلاحطلب.
¶ برای شناخت جامعهی ایران، باید از این دوگانههای قدیمی عبور کرد.
✓ اگر این تکثر را بتوان " تکثر همگرا" کرد، یقینا موجب پیشرفت کشور خواهد شد، و اگر تبدیل به "تکثر واگرا" شود، جامعه با انواع و اقسام بحرانهای اجتماعی و امنیتی مواجه خواهد بود.
۲. نفوذ بالای شبکههای اجتماعی:
▫️ضریب نفوذ اینترنت و شبکههای اجتماعی در ایران از میانگین سطح عمدهی کشورها بالاتر است.
👈 این یعنی مردم ایران، بیشتر و بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر، در جریان تحولات روز جهانی قرار دارند.
¶ شاید برای همین هم هست که دائما در حال مقایسهی وضعیت زندگی خود با سایر مردم، مخصوصا "مو بلوندهای چشمآبی" هستند.
▫️پس معلوم است که ناتوانی دولتها در تأمین نیازهای یک زندگی نرمال یا موضوعاتی مثل فیلترینگ، نارضایتی گستردهای به همراه داشته باشد.
▪️روی دیگر سکهی نفوذ بالای اینترنت این است که پس ایرانیها بیشتر از مردم سایر کشورها، در معرض خطرات و آسیبهای ناشی از آن قرار دارند.
❗️در یک جامعهی شبکهزده، یک شایعه یا دروغ، خیلی زودتر و راحتتر بسط و انتشار پیدا میکند.
📍 در چنین فضایی، بیان یک چنار و پاجوش، میتواند سرنوشت یک انتخابات را تا حد زیادی تغییر دهد.
۳. کاهش قدرت ساختارهای رسمی:
به دلیل موارد عدیده و از جمله گسترش شبکههای اجتماعی، از نقش ساختارهای رسمی تولید و توزیع قدرت کاسته شده و در عوض، ساختارهای غیررسمی معنای بیشتری به خود گرفتهاند.
👈 این روزها، یک فوتبالیست درجه چندم، به برکت شبکههای اجتماعی میتواند تبدیل به لیدر یک شورش اجتماعی شود.
▪️یا یک سخنران عامهپسند، میتواند برای مجلس، لیست انتخاباتی صادر کند.
👈 در حقیقت مرجعیت فکری و فرهنگی، دیگر در دست نهادهای سنتی نیستند.
🔸️به این سه موضوع، البته میتوان موارد دیگری را هم اضافه کرد.
¶ به نظر میرسد نظام حکمرانی و نخبگان سیاسی-فرهنگی ما، این سه خصیصه را باید به درستی فهم کنند.
اگر بداند برای آنکه افراد بیشتری از جامعه در مسائل سیاسی- اجتماعی چون انتخابات مشارکت داشته باشند، باید با مکانیسم هایی، "تکثر" بیشتر نامزدها را رقم بزند، و اگر بداند که با قوانین و ساختارهای قدیمی، نمیتوان این جامعهی شبکهزده را اقناع کرد، و اگر بفهمد که لیستهای انتخاباتی، مرجعیت خود را در دنیایی که مناسبات اجتماعی آن بیش از دولتها در دست بلاگرها و اینفلوئنسرها و... است از دست داده، آنگاه شاید در نوع تعامل خود با جامعه، بتواند تغییراتی ایجاد کند.
❗️ بدون فهم این مناسبات، نمیتوان از مردم، انتظار مشارکت بالا داشت.
▫️حامیمی عزیز شما چطور فکر می کنید ؟
✓ به ما بگویید [ @bashgah_admin ]
باشگاه رسانه دانشگاهیان
روایت آنسوی ماجرا | @onsoo_ir