#فوری
🔻 متأسفانه با خبر شدیم توافق شکل گرفته ‼️
ایران موافقت کرده تمامی موشکهاشو به اسرائیل تحویل بده ...😠
ولی چون تعداد زیاده و حمل شون از طریق زمینی ممکن نیست مجبور شدیم موشکهارو هوایی ارسال کنیم
ما موشکها رو هوا میکنیم و میفرستیم اسراییل
اینکه اسرائیل نمیتونه موشکهارو بگیره و میخوره زمین منفجر میشه تقصیر ما نیست که😂
⭕️ #فوری
آمریکا پیشنهاد پاکستان را نپذیرفت!
قرار بود از برنج پاکستانی برای ناهار استفاده کنن که آمریکایی ها نپذیرفتن
گفتن برنج فقط برنج ایرانی
دعوایی شده اونجا
ایرانی ها مشغول خوردن ناهار با برنج ایرانی هستن
پاکستانی ها هم با برنج پاکستانی
آمریکایی ها هم اگر بخوان ایرانی بخورن یعنی شکست😂
پاکستانی هم که دوست ندارن😜
به نظرم یونجه پیشنهاد معقولی باشه براشون😁🤣
پیشنهاد شما برای شامشون کدوم برنجه؟🤦♂😂😂😂
مهم مهم مهم مهم
مهمتر از مهم🤔 👇
در جلسهای که در عربستان برگزار شد؛
وزیر خارجه آمریکا و رئیس سازمان سیا سخنرانی کردند!!
در آنجا بن سلمان به پمپئو گفت:
شما به ایران حمله کنید؛
ما تمام هزینههای شما را میپردازیم؛
آنجا پمپئو در جواب گفت:
شما و ما و اسرائیل شش سال است که نتوانستیم باتمام قوا از پس یمن برآییم؛
آنوقت میخواهید که به ایران حمله کنید؟
الان دیگر نه جنگ و نه تحریمها نتوانست رژیم تهران را پای میز مذاکره بکشاند!!
تنها راه باقیمانده فضای مجازی و تبلیغات 24 ساعت و دیوانه کننده شبکههای ماهواره بر علیه ملت ایران است؛
باید با تبلیغات کاری کنیم که ایرانی از ایرانی بودن و بالاخص مسلمان بودن خودش شرمنده شود؛
تنها راه همین است!!!
به حمله نظامی فکر نکنید؛
که اگر گلوله ای بر علیه ایران شلیک شود؛
ایران اسرائیل، امارات، بحرین، قطر و کویت را با خاک یکسان خواهد کرد؛
و شما هم به یک ویرانه تبدیل خواهید شد؛
نفت بشکهای هزار دلار میشود، اقتصاد دنیا به هم میریزد،
و از ماهم کاری بر نخواهد آمد،،
دیدید که با ما در عین الاسد چه کردند؛
و ما نتوانستیم حتی یک گلوله به طرف ایران شلیک کنیم؛
در حالیکه یک پایگاه نظامی ما را زدند؛
و ما حق دادن جواب را از منظر شورای امنیت داشتیم؛
اما توان پاسخگویی را واقعا نداشتیم!!!
پس عاقلانه رفتار کنید احساسی برخورد نکنید!! تنها راه باقیمانده تبلیغات 24 ساعته شبکههای ماهوارهای، فضای مجازی و اینترنت است
تا جایی که میتوانید شایعات عجیب و غریب بسازید؛
و اذهان ایرانیها را بمباران تبلیغاتی کنید؛
و کاری کنید که ایرانی نتواند سیاه و سفید را شناسایی کند؛
روحانیت، مذهب و این پیامبر و موعودی که به آن اعتقاد دارند را نشانه بگیرید!!
ایران را فقط توسط خود ایرانیها باید به نابودی بکشید! حماقت عوام فوقالعاده است!
و آنوقت مطمئن باشید که جواب میگیریم.
(( الکی نیست که مقام معظم رهبری فرمودند: اگر رهبر نبودم، مسئول فضای مجازی کشور میشدم))
برای سربلندی ایران و ایرانی حتماً برای دوستان و گروه هایی که دارید ارسال کنید. همین الان بفرستید، بسم الله
بقیه الله(عجل الله تعالی فرجه)
لطفا لطفا لطفا تا میتوانید در گروهها به اشتراک بزارید
حتما بخوانیدبدانیم که دشمن واقعامیخواهدباپنبه سرببرد
آگاه باشیم
25.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حضور استاد شاکرنژاد در خیابان صدف مشهد✨
کپی❌ | فور✅
@hamin58 :)