چِقَـدرنَبودَنَت،حالِجَهـانرا پَریشانکَردِهاَست! مـولاۍِمَـن،بیا!(:💔' - اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَج - ️
بنویسیدکھشبِتارسحرمیگردد؛یڪنفرماندهازاینقومکه برمیگردد! ❤️🩹. #العجلآقاجان️
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای تماشای کامل برنامه یا کاشف الکرب با اجرای سید حسنین الحلو روی لینک زیر کلیک نمایید ✨🌱
https://telewebion.ir/episode/0x16c178b7
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و قسم به بغض آقا
هنگام سلام جانسوزش:)💔
برگرد...
#امام_زمان
سلام قشنگم خیلی خیلی خوب پیامم رو بخون😉🤌🏻
اینجا اولین چنلی به اسم محفلبون هست🥲چنلی که از استاد حامد و حسنین فعالیت میکنیم✨🫂
ایـنجـا❓️
چِـنـلـیـ بـهـ اسـمـ ( مـحــفــلـیـونـ🍑 )
شروع:۱۴۰۵/۲/۱۷
پایانمون"))انشاالله شهادت🌇📜
꒷ 𔕔ᒍᴏ𝗂ꪀ. https://eitaa.com/Mahfeluon
ناگـفتــه هاتـونـ"
https://abzarek.ir/service-p/msg/3919046
با تو یکی خیلی قشنگ تریم🤌🏻پس بمون✨️🌱
تو این کانال پر از:
فیلم ، ادیت ، عکس ، گیف ، تلاوت ، استیکر ، فری استایل و بگ گرانده😃👀
دیگه چی میخوای ، پس سریع عضو شو👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🌱
هدایت شده از شَحـاتُ العِراق||شَمـسُ القُراء
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ویدیوی پادکست تعریف سید از داداشش❤️🩹🤏🏻
「➜ @hamed_alhilou |🤍
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
레일리:
مجری: بهمون درباره علاقت به حامد بگو
سید: نهه، دیدار خوبی بود (منظورش اینه که مصاحبه ی خوبی بود خرابش نکن 😅)
حامددد :)) آره مردم خوب میدونن منظورم چیه😅
اول بزار حامد رو معرفی کنم، حامد شاکرنژاد از بچگی شروع کرد، قاری قرانِ، حافظ قرآنِ، به روایات عشر( روایات عشر یک توضیح بدم همون قرآنه ولی اختلاف در حرکات و مد داره معمولا که هر منطقه فرق داره و حفظ کردنش خیلی کار سختیه)
بعضی وقتا حین قرائت، ما خسته میشیم پس نمیدونیم که چقدر از نفسمون باقی مونده،
پس وقتی یک آیه ی طولانی رو میخونیم، توش میمونیم، توقع داریم که به آخرش نرسه، فراز خراب میشه یا تلاش میکنی که نفس بگیری یعنی
حامد مثلا وقتی نگاه میکنه، بدون اینکه بهش اشاره ای بدم
مجری: بهت میرسه
سید: کاملااا، همون نغمه، همون درجه، همه چیز رو ، این هوش موسیقایی وجود نداره، عجیبه..
من باشم یا آقای ابوالقاسمی یا بقیه..
اینجاست که میگم قطع میشه بعدش سید درباره ی رفاقتشون میگه
سید: ۱۳ ممکنه یا ۱۴ که ما باهم هستیم، اولین داوری بین المللی بود که باهم بودیم ۱۳ممکنه یا ۱۴ یا ۱۲
حامد علاوه بر اینکه، قاری و حافظ و خلبانه،
مجری: خلبان؟
آره اون خلبانه
متاسفانه جنگ شد، ماه رمضانی که گذشت ما سفری به تهران داشتیم، در ایام شهادت آقا ، من اونجا بودم و قرار بود ما مجموعه ی محفل بریم به اهواز یا بطور عام خوزستان، اونجا یک ورزشگاه هست که ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر داره..
و قرار بر این بود که حامد خودش هواپیمای کوچیک رو برونه، اسمشونو نمیدونم درست..
ولی الان نمیدونم بهت بگم لطف خدا بود که نشد بریم( منظورش اینه که حاجی نروند ممکن بود بلایی سرشون بیاره🤣)
در آخر یک جمله به فارسی به حامد بگو و اون جمله ی دوستت دارمِ آخرش :))) و تمام❤️