📪 پیام جدید
اونی که میگی کن فیکن میشه طرفدارای حاجی بیان مثلا چه گلی به پا میکنن همون آشه همون کاسه اینارو به زن به سر خودت
#دایگو
دعوا نکنید دیه
📪 پیام جدید
ترکی ؟
راست میگه مام تخریب بلدیم میخوای مام تخریب کنیم
#دایگو
🙃🥺
📪 پیام جدید
بسوز بسوز ای شاکر نژاد دوست
#دایگو
😂خب تا جایی که میتونی تلاش کن
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/fdshcsbe/2743
بله اصلا توهین برای شما طرفدارای حامین جایز نیست
ولی بازم بهضیا از یه طرف دیگه افتادن که قربون صدقه ی این دو استاد میرن
#دایگو
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/fdshcsbe/2743
اولا کسی سیدو تخریب نکرد
دوما از طرفدارای حاجی بر نمیاد کسی رو تخریب کنن اونم سید که عزیز حاجیه
سوما رعایت ادب و احترام واسه اساتید لازمه حامد ❎
اقا حامد✅
امیدوارم این بچه بازیا یه روزی خاتمه پیدا کنه!
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام وقت بخیر من قبول دارم که آقای شاکرنژاد یک قاری بین الملل هستن و استاد حسنین هم یک قاری هست ولی بین الملل نیست من صدای هردشونو دوست دارم و آرزومه که تلویزیون حداقل یکبار تلاوت سید حسنین رو نشون بده ولی بیشتر از آقای شاکرنژاد نشون میدن از نظر من قطعا سید توی کشور خودش عراق بیشتر دیده میشه و قطعا داخل شبکه های عراق بیشتر تلاوت سید حسنین رو میزاره ولی ایران هم باید بزاره آخه از محمود شحات انور هم میزاره الی سید حسنین قاری های مصری رو میزاره الی عراق
#دایگو
سلام عزیزم
بله دیگه چون حاجی اهل ایران هستن
در تلویزیون از ایشون بیشتر گذاشته میشه
و سید اهل عراق و در عراق بیشتر
بله حرف شما درسته
باید قرائت سید هم گذاشته بشه
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/fdshcsbe/2746
باشه مثلا تو درست میگی ولی برو کانال طرفدارای حاجی رو نگا کن میبینی هیچ خبری نیس بعد اون موقع ضایع میشی
#دایگو
📪 پیام جدید
واقعا این با این ادبت حالمو بهم زدی
مثلا توطرفدار سیدی یکم برو الگو برداریتو درست یاد بگیر ازسید یکم ادب یاد بگیر ازشون
بخدا ادب خیلی چیز خوبیه!!
#دایگو
با منییی🥺