📪 پیام جدید
واییی عق لطفا نگو عزیزترین کسم تو عزیزترینت باید امام حسین و امام زمان پدر و مادرت باشه
#دایگو
بله ایشون هم جزوشون هستند
معلومه که اهل بیت و خانوادم هم عزیزترین کسامن
📪 پیام جدید
و اینم میدونم می خوای بگی کشور را اداره میکنه از این حرفا اما اون آقای پزشکیان که این کار را می کنه نه اون
#دایگو
عزیزم
نمیدونم طرز فکر شما چطوریه
اما من رهبرمو با هیچ کس عوض نمی کنم
(به جز اهل بیت )
📪 پیام جدید
بله دیگه عزیزترینامون اولی امام زمان بعد امام حسین بعدش پنجتن و دوازده امام و چهارده معصوم بعدش پدر ومادروخواهر و بعدش رهبر تمامشون عزیزترین افرادمون هستن
#دایگو
بله عزیزم
درستش همینه😍❤️
📪 پیام جدید
عزیزم رهبر را دوست داری یا پدرت را کدوما بیشتر
#دایگو
من بابامو بیشتر دوست دارم
بعد رهبر
📪 پیام جدید
لطفاً حرف های سیاسی نزنید تمام گوشی ها و رسانه ها توسط پلیس فتا اداره میشه و ممکنه که کانال رو ببندن
#دایگو
بله بله
دیگه کافیه😊
📪 پیام جدید
من هم به رهبر احترام می زارم اما نه بیش از حد ایشون را دوست دارم نه عزیزترینم باشه هرچیزی یه حدی داره که هنوز نمی دونی😬
#دایگو
دیگه سلیقس😊🙃
📪 پیام جدید
پرومادر ورهبر طبق چیزی گفتم اول امام زمان بعد افرادی که نام بردم همشون به یک اندازه ولی اهل بیت رو بیشتر
#دایگو
بله منم همینم😍
برادرانه حامنین شاكر|حلو 🫂
من گیج شدم الان تولد رهبر کی هست🤨
خود رهبری گفتن که اصل تولدشون ۲۹ فرودین هست ولی شناسنامشون تاریخ ۲۴ تیر رو زده..
📪 پیام جدید
فقط بسیجی ها میتونن درک کنن من بسیجی نیستم و آرزوم بود باشم بسیجی بودن یعنی اینکه آرزوم بود در خدمت رهبر باشم ولی الان میخوام باشم
#دایگو
منم خیلی دلم میخاد در خدمت رهبرم باشم