پیام:
خوبین خیلی دلم براتون تنگ شده بود #نورا
+یاحبیبی
الحمدلله ماهم دلمون برات تنگ شده بود 🥲❤️
راستی خوشگلا کسی نرفته محفل برامون خاطره بگه
از پشت صحنه و اینا🥲
پیام :
سلام من رفتم ولی حال تایپ ندارم آیدی بده ویس بگیرم😅
+سلام عزیزم
خسته نباشی خداقوت
به سلامتی خوش به سعادتت🥲🫂
@Yeganeh_1408
آیدی اگه کارم داشتین قشنگا😉
پیام:
سلام منم رفتم
+سلام عزیزم خوشا به سعادت تون 🥺🫂
اگه خاطره ای چیزی دارید برامون بگید🥲
هدایت شده از [𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]