فلوت زن هملین با چهارمین تقدیمی برای همسایه ها و ممبر هاش اومده--
این تقدیمی اینجوریه که شما این پیام رو فور میکنیدتوی دیلیتون و شغل مورد علاقتون رو میگید
منم بر اساس وایب (شما و اون شغل) بهتون میگم با داشتن اون شغل چجوری میشید-
*بنده توی نوشتن زیاد خوب نیستم و قراره خودم نظرم رو بگم پس امیدوارم بپذیریدش*
لطفا این پیام رو تا فردا ساعت 15:15 فور کنید با تشکر:»»»
ناشناس برای تگ دیلیتون: ----
امضا:فلوت زن هملین~