eitaa logo
خانومِ همسادِه
14.4هزار دنبال‌کننده
869 عکس
839 ویدیو
2 فایل
می‌دونستی از حقوق همسادِه اینه که تک‌خوری نکنی و هرچی خاطره و تجربه و حرف داری بهش بگی🥸 پیامتو ناشناس بفرست👇 https://eitaa.com/nashenas_app/app? عکس و فیلم و درد و دل👇 @Khanoom_hamsadeh 📝تبلیغات📱 @tablighhamsadehh انتشار مطالب با ذکر منبع لطفا☺️
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید نمیدونم فال نیکه یا نه دیشب اومدم از مفاتیح دعای استغاثه امام زمان رو پیدا کنم شانسی کتابو باز کردم که دنبال صفحه‌اش بگردم ولی تا باز کردم اون بالا نوشته بود دعای فرج 🥲😭 نوشته بود تو صحیفه سجادیه نوشته شده و برای دشمن و خوف و اندوه و مشکلاته امیدوارم که فرجی بشه نمیدونم ولی حس عجیبی بهش دارم اتفاقا از خدا و امام زمان هم خواسته بودم یه نشونه بدن اگه صدای من حقیر رو میشنون هیچ وقت اینو نخونده بودم و نمیدونستم حتی چه دعاییه ای خدا یا صاحب الزمان خودت نگهدار مردم و رزمندگان و کشورم باش + وعده خداست که جبهه حق پیروزه پس به نشانه ها شک نکن 😉 کانالِ خانومِ همساده🌱
آخرین شب ماه رمضانه💔
آخرین سحره و ما اون جنس بُنجل که خریداری نداره... خدایا ما رو بخر... به حق رمضان ...🌙 ‌
دعای روز سی ام ماه مبارک رمضان 🙏 ᘜ⋆⃟݊🌻@hamsadehhh⊰━━━•
🌙عربستان بعد از زدن f35 توسط : هر روزی ایرانی‌ها بگن عیده! چشمی که اف ۳۵ رو می بینه حتما هلال ماه رو هم بهتر می بینه!🫠😂😂 .ᘜ⋆⃟݊🌻@hamsadehhh⊰━━━•─
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️فیلم لو رفته از منزل نتانیاهو😁 ᘜ⋆⃟݊🌻@hamsadehhh⊰━━━•─
586.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش صهیونیست ها به موشکامون 😅 ᘜ⋆⃟݊🌻@hamsadehhh⊰━━━•─
📪 پیام جدید امسال خواهر ۲۳ سالم رو از دست دادم... + 😔تسلیت میگم بهتون همساده جان کانالِ خانومِ همساده🌱
📪 پیام جدید بهترین خاطره امسال من روز تاسوعا بود. اون شب با همسرم و چند تا از همکارانشون به حسینیه امام خمینی رفتیم . جنگ ۱۲ روزه تازه تموم شده بود و آقا جان رو این مدت تو مراسم های محرم حسینیه ی امام ندیده بودیم. داشتم فکر میکردم خیلی خوبه که تونستیم این شب رو بیایم حسینیه ی امام ولی حیف که آقا جان رو نمیتونیم ببینیم😔. در بین مراسم امشب رهبر عزیز وارد حسینیه شدند و همه شگفت زده و خوشحال شدیم مردم تکبیر میگفتند. ما خانم ها که طبقه ی بالا نشسته بودیم همگی به کناره سکو آمدیم تا آقاجان رو ببینیم. خیلی ها از شوق گریه می کردند. رهبر عزیز ، آقای کریمی رو صدا کردند و آروم چیزی بهشون گفتند. که ایشون هم در بلندگو گفت :«آقا میگن اگه براتون سخت نیست ای ایران بخوانید. آقا ما براتون جون میدیم این که سختی نداره» و اون شب همگی یک صدا با اشک و لبخند «ای ایران» خواندیم. کانالِ خانومِ همساده🌱
من فـــــکر میکنم ... یکی شدن اخرین افطار ماه رمضان 🌙 و سال تحویل ....⏳ یک نشـــــانه است 🥺 یک موهبت است . از خداوند برای همه شما طلب خیر دارم🤲🏼 التماس دعا 💚