1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
طلوع خورشید🌤
معجزه هر روز خداست
یعنی هنوز هم امید هست
زندگیتون پـر از امـیـد
و آرزوهای قـشنگ🕊🌸
س🙋♀ــــــلاااام
صبح بهاریتون بخیرو خوشی
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انواع ادما توی سیزده بدر🤭😂😂
ᘜ⋆⃟݊🌻@hamsadehhh⊰━━━•─
هی ازم میپرسن شغل رویاییت چیه !؟
_بابا من تو رویاهام شاغل نیستم ، فقط پولدارم.🥲
ᘜ⋆⃟݊🌻@hamsadehhh⊰━━━•─
⌞ ꪀꫀ᭙ ᥴꫝꪖꪶꪶꫀꪀᧁꫀ ִֶָ 🤍🌿 ⌝
•|همساده خانوم🌱
(شما سیزده بدر رفتید ؟)🧐
ناشناس 👇🏻
https://eitaa.com/mini_twitter_app/anonymous?startapp=b0Etg
گروه همساده ها 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/3196519873C91b16ccefd
📪 پیام جدید
هر ده دقیقه با همسر به هم نگاه میکنیم ...
میگه بریم بیرون ...میگم بریم بعد دوباره میریم سر ی کاری اصلاهم به روی خودمون نمیاریم 😂
+ تو تصوراتتون سفر میکنید🦦😂
کانالِ خانومِ همساده🌱
📪 پیام جدید
به زور خانواده اومدیم روستا من خودم حالم بده حتی غذا میخورم عذاب وجدان دارم میگم یه عده الان عزادارن 😓 بیرون رفتن هم حس بدی میده هم استرس دارم تو خونه خیلی سر و صدا نمیفهمم ولی اینجا ساکته بیشتر میترسم
+ همه اینها هست ....
اما اگر جریان زندگی رو مختل کنید ...
چرخ کشور ازکار میوفته همه مایوس میشن
کانالِ خانومِ همساده🌱
📪 پیام جدید
ای بابا همساده جان امروز هم مثل بقیه روزها تازه بدتر ساعت۱۲تازه صبحانه خوردیم😭 همسرم میره سرکار خسته میاد بچه هام تو خونه حوصلشون سر میره آنقدر نقاشی و بازی و تلویزیون انجام دادن کلافه شدن
+ ی فلاسک چایی ☕
چندتا دونه میوه ....
و پارک محل کارو جمع میکنه😉
دل بچها شاد میشه
کانالِ خانومِ همساده🌱
📪 پیام جدید
هعییی ما که نشستیم تو خونه سماق میمکیم😔🫠
+ فیلم معرفی کنم ببینید ؟ ..
دسته جمعی با خانواده 😉
کانالِ خانومِ همساده🌱
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اقدام جالب کاروان مردمی خودرویی ملارد 😍😂
#طنزجنگ
ᘜ⋆⃟݊🌻@hamsadehhh⊰━━━•─
📪 پیام جدید
ما سیزده بدر نرفتیم جایی ولی از برادرشوهرم تشکر ویژه دارم که مادشوهرمو با خودشون بردن تا ما نفس بکشیم چون با 85 سال سن حرفایی میزنه نظراتی میده درباره جنگ چی بگم خدا هدایتشون کنه به ما گفتن بیاین گفتیم تشکر ویژه
+ چرا خندم گرفت 😐😂
کانالِ خانومِ همساده🌱
📪 پیام جدید
راستش سیزده شلوغه ما نمیریم ولی دیروز نهاردرست کردم رفتیم با بچه ها بیرو نشستیم خوردیم با اینکه بارونی هم بود فردا هم قراره صبحانه بریم بیرون اونم خانواده ی ۴ نفره ی خودمون بالاخره بچه هاهم گناه دارن مخصوصا حالا که دیگه به اندازه ی مدرسه هم از خونه بیرون نمیرن درسته یک عده عزادارن ، وضعیت کشور نرمال نیست و هرلحظه ممکنه یک جارو بزنن ولی دلیلی برای زندگی نکردن نیست اگر ما غذا نخوریم،به بچه ها اهمیت ندیم، بی حوصله و افسرده باشیم دردی دوا میشه؟؟؟
+ چقدر عالی کار درستی کردید تو این وهله حواستون به بچها خیلی باشه
کانالِ خانومِ همساده🌱