یه مریضی هست به اسم سندروم کاپگراس(Capgras) که علتش یه جور اختلال تو بخشی از مغزه که کارش مهار صمیمیت و نزدیکیه. اگه بهش مبتلا بشید میتونید چهرهی نزدیکانتونو تشخیص بدید ولی دیگه باهاشون احساس آشنایی ندارید.
پیامای اینجارو میخونم و اینجوری ام که وا اینو من گفتم؟ چرا یه چیزیو دوبار گفتم؟ چرا کلمه جا انداختم؟ چرا اشتباه گفتم؟ در صورتی که موقع فرستادنشون ده بار چک میکنم.
دوست دارم هرچی سریعتر اون نسخه ازم که کارا و رفتارشو گردن نمیگیرم محو بشه. محوِ محوِ محو.
اونی که ویسشو نه تنها رو دور تند نمیزنی بلکه دو بار گوش میدی>>>>
من هزار بار بیشتر دوست دارم این ورژنی رو که چتای گذشته رو میخونه و میخواد از شدت بغض و خجالت برای حرفایی که زده بمیره، تا ورژنی که احساسات و اهمیت دادن به روابط توش مرده.