اونی که ویسشو نه تنها رو دور تند نمیزنی بلکه دو بار گوش میدی>>>>
من هزار بار بیشتر دوست دارم این ورژنی رو که چتای گذشته رو میخونه و میخواد از شدت بغض و خجالت برای حرفایی که زده بمیره، تا ورژنی که احساسات و اهمیت دادن به روابط توش مرده.
وقتی خیلی میخوام خیلی به خودم حال بدم بیخیالِ مسواک زدن قبل خواب میشم.
همیشه حسرتِ سحرخیز بودنِ ادما رو میخوردم. نمیدونستم خیلی وقتا این سحرخیزی جزو بیداریهاییه که خوابت میاد ولی خوابت نمیبره.
یخهای فلزی بیمصرف رو باید بزارم کنار ماچاهای بدمزه و وانمود کنم وای چه چیزای پرکاربرد و خوشمزهای، وای اصلا پولتو هدر ندادم بابا.
میگفت یه روز میفهمی هیچ کس واقعا نگاهت نمیکرد و تو میتونستی هرکار میخواستی انجام بدی-