خدایا ادمای بیمغز و کنار ادمای بامغز نزار لطفا. برای هر دوشون عذابه.
هدایت شده از -بستنی زمستونی-
زندگی آکادمیک مثل تله میمونه.
واردش که بشی انقد سخته نمیخوای توش بمونی، ازشم اگه بیرون بری دنیا برات دیگه معنایی نداره و میخوای سریعا دوباره واردش بشی.
یکی از سختترین کارای دنیا اینه که به کسی یاد بدی چطور از زندگی کردن لذت ببره.
خانومی میگفت من هرشب از پاهام بخاطر اینکه راهم بردن تشکر میکنم :))